Coolermaster ATC 630 kast, info

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:22

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik kan geen reviews vinden van deze kast, en ook geen beschrijvingen van wat er nou precies inkan, afmetingen (intern) en dergelijke. Heeft iemand deze kast, of iig info erover?

Het enige wat ik kan vinden is:
http://www.coolermaster.com/case/p630.htm

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met Google is er iig niks/amper wat te vinden, dat komt weinig voor eik. :o

Wel heb ik wat meer info over deze kast gevonden bij Alternate. Daar wordt de kast ook verkocht. Op de site staan ook de afmetingen; (BxHxD): 350 x 110 x 410.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Klopt, ik heb google ook al geraadpleegd, met hetzelfde resultaat. En de afmetingen stonden ook in die link die ik gaf, maar waar ik in geinteresseerd ben (maar vergeten was te zeggen) is wat meer plaatjes van de buitenkant, en het liefst nog plaatjes van de binnenkant.

Die kast is toch al een tijd te koop, en ik vind hem erg mooi. Maar er staat dat ie zonder voeding geleverd word bij Alternate, maar er staat nergens wat voor voeding erin moet, en waar de fans zitten, en waar de overige componenten zitten.

Beetje vreemd hoor. Er is ook nog nergens een review geweest. :/

Verwijderd

Ik zie dat ie bijna voor nix is 175€, kom op jongens en meisjes da's toch niet normaal |:(

Wel een mooi kassie voor een home sinema system overigens.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 13:05:
Ik zie dat ie bijna voor nix is 175€, kom op jongens en meisjes da's toch niet normaal |:(

Wel een mooi kassie voor een home sinema system overigens.
Hehehe... het druipt er vanaf ;) (cynisme)

Ja, en daar wil ik dat kastje ook voor gaan gebruiken. Maar ja, ik wil er wel iets meer van weten voor ik hem koop. Ik vind 175 euro niet weinig, en als ik dan ook nog eens een speciaal type voeding voor moet gaan kopen loopt het helemaal uit de klauwen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je zal gewoon bij de aankoop van een voeding moeten letten op de afmetingen denk ik. Een Q-Tec 400W dual-FAN voeding is 85 x 120 x 155 mm, die 120 is dus 10mm. te hoog, er zullen vast wel standaard ATX voedingen op de markt zijn van iets van 85x100x155.

Als je niks kan vinden kan je evt. nog bellen met Alternate, volgens mij hebben die mensen wel een voeding liggen voor dit type kast.
Pagina: 1