[DVD/Home cinema set] Welke kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Ik heb besloten ook maar de stap naar DVD te gaan zetten. Uiteraard wil ik dit goed aanpakken dus ik wil er meteen zo'n hoop boxen bij voor het betere geluid.

Nu zie ik in verschillende winkels (www.makro.nl, www.blokker.nl, www.expert.nl enzo) allerlei verschillende setjes staan met soms een prijsverschil van wel 200 euro. Aangezien ik hier nog totaal geen verstand van heb vraag ik het jullie.

Het budget schommelt een beetje rond de 500 euro en dat moet dan inclusief DVD-speler zijn. Het hoeft niet het beste van het beste te zijn want ik gebruik hem voor huis-tuin en keuken gebruik. Gewoon dus een standaard setje. Maar er zijn er zoveel dus ik ben een beetje de weg kwijt.

Wat is het advies ? Losse DVD en Boxen enzo kopen of een setje ? En zo ja welke voor een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Of is het helemaal af te raden die boxen te kopen als je er niet vaak gebruik van maakt ?

De DVD-speler moet wel MP3's aan kunnen.

Recente topics kon ik niet echt vinden.
home cinema set: ben er bijna uit!
Centraal HomeTheatre topic

Op www.kieskeurig.nl staan er ook een aantal, maar die keuze is maar beperkt tot 10. Dus ik ben benieuwd naar de ervaringen en meningen hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Pizzaman op 12-02-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:34

TeeDee

CQB 241

Ik ben zelf eigenlijk ook een beetje zoekende.
Ik heb zelf een iets groter budget, maar daar moet dan ook nog een nieuwe breedbeeld tv bij.

Zelf zat ik te denken aan:

de Finlux HCS4000 (dvd + set, +/- 350 €) en de FINLUX CTW2827TNN (tv, +/- 400 €)

Wat zijn de meningen hierover?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Ja ik wil ook een nieuwe TV er bij, maar dat hou ik hier even buiten want die TV kan ik zelf wel uitkiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/ me is ook op zoek.
Budget is bijna 1000 €.

Wat ik graag wil is dat ik m'n Stereospeakers, die ik nu heb, weer kan gebruiken als frontspeakers. En dat ik kan schakelen tussen Stereo en DVD.

Dus bij een filmpje kijken alle 6 speakers, bij cdtje draaien alleen de frontspeakers. Geen id of dit mogelijk is. Iemand een ID?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 11:51
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 11:47:
/ me is ook op zoek.
Budget is bijna 1000 €.

Wat ik graag wil is dat ik m'n Stereospeakers, die ik nu heb, weer kan gebruiken als frontspeakers. En dat ik kan schakelen tussen Stereo en DVD.

Dus bij een filmpje kijken alle 6 speakers, bij cdtje draaien alleen de frontspeakers. Geen id of dit mogelijk is. Iemand een ID?
Je zit in een soort gelijke situatie als ik.
JVC Home Cinema set THA-30R

Heb gemerkt bij een audiocdtje dat ik wel prologic kan inschakelen. Maar dan gaan de rear speakers vrij zacht. Heeft misschien alleen effect bij een live concert oid. Bij deze set kan je schakelen van stereo => 3 stereo => 6 speakers en nog een stand...moet ik nog even nakijken als je dat wil.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mensen, van die all-in-one seteje krijgen jullie spijt!
Gewoon losse componenten kopen.
En dan stuk voor stuk nieuwe dingen erbij kopen.
Bijvoorbeeld eerst DTS versterker + 2 front speakers.
Maandje later de rest etc.

* Harmen is er ook achter..... (ben geen DVD/DTS freak) heb nu ook losse componenten.... klinkt stukken beter dan mijn Technics setje. :P

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
meendering schreef op 12 February 2003 @ 12:58:
Mensen, van die all-in-one seteje krijgen jullie spijt!
Gewoon losse componenten kopen.
En dan stuk voor stuk nieuwe dingen erbij kopen.
Bijvoorbeeld eerst DTS versterker + 2 front speakers.
Maandje later de rest etc.

* toastingnow is er ook achter..... (ben geen DVD/DTS freak) heb nu ook losse componenten.... klinkt stukken beter dan mijn Technics setje. :P
Is algemeen bekend wat je zegt. Verder vind ik het prima zo, en ik denk dat er meer mensen zijn die zo denken. Je kan ook zeggen, nou als je receiver koopt maar 50-75 euro meer wil besteden, kan je beter die of die kopen undsoweiter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
Pizzaman schreef op 12 February 2003 @ 11:36:
Het budget schommelt een beetje rond de 500 euro en dat moet dan inclusief DVD-speler zijn. Het hoeft niet het beste van het beste te zijn want ik gebruik hem voor huis-tuin en keuken gebruik. Gewoon dus een standaard setje. Maar er zijn er zoveel dus ik ben een beetje de weg kwijt.
Ik heb een Samsung ht-100. Kostte mij 450 euro toendertijd. Prima dingetje. Ruzie met de buren, dus ok.

Het is wel geen audiofiele superset, maar hij voldoet prima aan mijn eisen : compact en mooi. Ik had geen zin in een aparte versterker/receiver/megaboxen/dvd combinatie.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toastingnow schreef op 12 februari 2003 @ 12:50:
[...]

Je zit in een soort gelijke situatie als ik.
JVC Home Cinema set THA-30R

Heb gemerkt bij een audiocdtje dat ik wel prologic kan inschakelen. Maar dan gaan de rear speakers vrij zacht. Heeft misschien alleen effect bij een live concert oid. Bij deze set kan je schakelen van stereo => 3 stereo => 6 speakers en nog een stand...moet ik nog even nakijken als je dat wil.
Graag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als je ergense de Pioneer dv444sys nog vind moet je zeker die halen. Het wel wel een oud model maar heeft meer vermogen dan de modellen die je nu ziet en ziet er ook zeer mooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst : Een hoop vragen dus ik zal ze even stuk voor stuk doornemen :)
Pizzaman schreef op 12 February 2003 @ 11:36:
Ik heb besloten ook maar de stap naar DVD te gaan zetten. Uiteraard wil ik dit goed aanpakken dus ik wil er meteen zo'n hoop boxen bij voor het betere geluid.
Als je het goed wilt aanpakken ga uiteraard niet voor zo'n pakketje en spaar je door voor de wat duurdere pakketten (+600 euro). Hierbij moet je toch gaan denken aan de A-merken pakketten. Ga lekker naar de winkel, neem een audio cdtje mee en een dvdtje en ga luisteren. :)
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 11:47:
/ me is ook op zoek.
Budget is bijna 1000 €.

Ja, dat kan simpel weg elk systeem. Wanneer je receiver geen 5.1 signaaltje krijgt gaat ie over naar een surround mode of gewoon stereo.
Alleen heb je het nadeel bij pakketten dat de versterker niet krachtig genoeg is om grotere speakers netjes aan te sturen omdat het systeem gewend is alleen satelietjes aan te sturen en de actieve subwoofer de rest van het werk te laten doen.

Wanneer je dus 1000 euro te besteden hebt kan je in principe het best gaan voor een losse receiver met eventueel zo'n 5.1 speaker pakket van een speaker merk en dan je oude fronts gaan gebruiken. Of gewoon doorsparen voor een losse full range center+surround+sub.

Succes

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Ik vind het doorsparen een beetje zonde, omdat de kosten dan niet opwegen tegen het gebruik. Zo vaak ga ik het allemaal ook weer niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik niet snap op tweakers, is dat niemand gewoon advies kan geven over zo'n setje.
Het klinkt een stuk minder, dat wel, maar er zijn hele volksstammen met zo'n set. Dat een audiofiel het verschil hoort is duidelijk, maar als iemand een "simpel" setje wil, moet je hem geen losse componenten gaan adviseren. Dat is gewoon buiten het budget, klaar. Dan kan je beter een naar verhouding goed setje adviseren.

Ik kan je verder niet zo veel advies geven, omdat ik alleen maar ervaring heb met losse componenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Kijk , zo van die all-in-one setjes zijn goed voor af en toe een leuk dvdtje .. maar meer niet..als je wilt dat er ook nog muziek uitkomt of écht goed geluid , spaar dan door .. wil je dat niet , vind ik all in one setjes best .. ok .. ( did i just say that? :p )

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Plague schreef op 12 February 2003 @ 14:07:
Wat ik niet snap op tweakers, is dat niemand gewoon advies kan geven over zo'n setje.
Het klinkt een stuk minder, dat wel, maar er zijn hele volksstammen met zo'n set. Dat een audiofiel het verschil hoort is duidelijk, maar als iemand een "simpel" setje wil, moet je hem geen losse componenten gaan adviseren. Dat is gewoon buiten het budget, klaar. Dan kan je beter een naar verhouding goed setje adviseren.
TomSwinnen schreef op 12 February 2003 @ 14:10:
Kijk , zo van die all-in-one setjes zijn goed voor af en toe een leuk dvdtje .. maar meer niet..als je wilt dat er ook nog muziek uitkomt of écht goed geluid , spaar dan door .. wil je dat niet , vind ik all in one setjes best .. ok .. ( did i just say that? :p )

En daar gaat het ook gewoon om, af en toe in een weekend een dvdtje kijken en door de weeks MP3's luisteren. Daar ga ik dus geen duizenden euro's aan uitgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plague schreef op 12 February 2003 @ 14:07:

Ik kan je verder niet zo veel advies geven, omdat ik alleen maar ervaring heb met losse componenten. :)
Volgens mij lees je gewoon niet goed.

Als je 500 euro te besteden hebt , dan raad ik je setjes van iets duurder aan. Deze zijn vaak in de aanbieding voor ongeveer 500 euro te krijgen of iets meer.

Bij 1000 euro kan je MAKKELIJK als iets leuks gaan kopen met losse componenten. En dat is dan wel NIET audiofiel, maar je hebt dan toch iets leuks.

En nog even over advies... hoe erg je dan wel niet "niet-audiofiel" bent. Je gaat je op een gegeven moment gewoon ergeren aan bepaalde functies/capacititeiten die de supergoedkope setjes niet hebben.

Alsof ik ben begonnen met wat ik nu heb. Ik heb 1 1/2 jaar terug ook zo'n pakket gekocht voor toen nog bijna 1800 gulden. Toch ben ik naar een tijdje gaan twijfelen en ben toen verder gaan sparen.

Maar wanneer je 500/600 euro te besteden hebt , ga je gewoon weg niet kijken voor die kruidvat setjes en gaat gewoon lekker luisteren en je zal snel genoeg het verschil van 100 euro horen.

Verder is de kwaliteit van de bijgeleverde producten veel beter. Handleidingen en afstandsbedieningen lijken op de laatste plaats te komen maar je gaat je afstandsbediening wel elke keer gebruiken. Verder worden er altijd keurig bij de wat duurdere pakketten stekkertjes en kabels geleverd die je weer een ritje naar de electroboer sparen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:02 . Reden: wat toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Pizzaman schreef op 12 februari 2003 @ 14:23:
[...]

[...]

En daar gaat het ook gewoon om, af en toe in een weekend een dvdtje kijken en door de weeks MP3's luisteren. Daar ga ik dus geen duizenden euro's aan uitgeven :)
dan vind ik de Dav setjes van Sony best te pruimen , beneden staat er zo eentje en voor films is die best leuk .. zolang je hem niet te hard zet ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 13:44:
......Of gewoon doorsparen voor een losse full range center+surround+sub.

Succes
Ehh ik ben een echte n00b 8)7 : wat is een full range center+surround+sub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_B
  • Laatst online: 04-10 15:12
TomSwinnen schreef op 12 February 2003 @ 15:13:
[...]

dan vind ik de Dav setjes van Sony best te pruimen , beneden staat er zo eentje en voor films is die best leuk .. zolang je hem niet te hard zet ;)
Tom ik zit er over te denken om de sony DAV-S880 (de 5x100watt+100 watt SUB en SACD support) te kopen. Nu zeg jij dat de DAV die jij beneden heb staan best te pruimen is. Heb je wat meer info over dat systeem voor me (meer dan wat er op de sony pagina staat en wat er in de boeken staat)?

Discoveries are made by not following instructions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 15:14:
[...]

Ehh ik ben een echte n00b 8)7 : wat is een full range center+surround+sub?
Ik maak een klein foutje.

Ik zal het eerst even uitleggen

Fullrange wil zeggen dat een speakers alle frequenties aankan, vanaf 20hz tot 20.000 hz
Dit is het geval bij grote vloerstaanders die vaak een hoop geld kosten. Daarentegen heb je zegmaar de meer gangbare modellen die vanaf de 50hz tot 20.000 hz gaan. Daaronder kan je subwoofer de overige tonen overnemen.

Sateliet speakers kunnen echt pas vanaf (ik dacht uit mn hoofd) vanaf de 180/200 hz aan de slag. Daaronder moet de subwoofer het overige werk doen. Dit resulteert vaak voor muziek in een niet echt mooi eindresultaat.

Wat ik dus met mijn verhaal wilde zeggen is dat je naast je bestaande speakers gaat kijken voor nog 3 speakers van het zelfde formaat ( dus geen satelietjes ) ondersteunt door een subwoofer.

Over dat foutje. Een fullrange subwoofer bestaat dus niet :)

Ben ik nu duidelijk ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonBenson
  • Laatst online: 01-10 22:03
Anderhalf jaar geleden hebben we de Pioneer NS-DV55 gekocht. Toendertijd best duur, 2000 guldens meen ik, maar zijn geld waard in mijn ogen. We hebben een vrij strak interieur en zo'n losse display past er mooi in. Je zult hem misschien nu goedkoper te pakken kunnen krijgen aangezien dit type is opgevolgd door de NS-DV88.
Lees echter dat je de de set ook wil gebruiken om MP3's te beluisteren. Jammer genoeg kan dat niet met de 55-versie, de 88-versie kan het wel aan maar ligt ruim boven je budget... (R01X0 heeft wel genoeg euros).
Bij diverse reviews komen beide sets er redelijk goed/zeer goed vanaf.
Succes met je aankoop!

[ Voor 2% gewijzigd door SimonBenson op 12-02-2003 15:34 . Reden: oh ja; geluid en beeld zijn uitstekend.. is ook belangrijk :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crystal clear. Ik snapte idd het verschil tussen een 5.1 setje en een full range set niet.

Maar in principe zou ik dus voldoende hebben aan 2 sat. voor achter en een center en subw. ?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 15:30:
crystal clear. Ik snapte idd het verschil tussen een 5.1 setje en een full range set niet.

Maar in principe zou ik dus voldoende hebben aan 2 sat. voor achter en een center en subw. ?
Hmm contact mij even op
Dan kan ik wel even kijken wat je nu hebt enzo.. anders gaat dit topic te veel offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/ me is ook op zoek.
Budget is bijna 1000 €.

Ik raadt je aan met dat budget toch naar losse componenten te kijken ipv. een dvd setje. Mede ook omdat je 6 speakers wilt voor dvd, en 2 voor stereo. Dit kan heel mooi met zo'n AV-versterker. Marantz heeft bijvoorbeeld de SR-4300 voor 399 euro, en als je dan een dvd-speler erbij koopt ben je voor ongeveer 600 euro klaar. Dan heb je nog 400 euro over voor speakers. En daarmee zou je met een beetje luisteren een heel eind kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ook eens naar de Klipsch / Logitech speakers. Die nemen minder ruimte in (versterker / decoder zitten in de woofer of control pod), en dan kun je een DVD speler naar keuze aanschaffen (regiovrij, macrovision vrij, e.d.).

En ik vind ze een stuk beter klinken dan al die +/- 5/600 euro setjes van pioneer, sony, e.d. (ze blazen ze weg, zegmaar)

Ook een optie (heb ik zelf gedaan): De logitech Z-680 met XBOX. Dan heb je een CD speler, DVD speler, en Gamecomputer in 1. Daarnaast heb je dan nog 2 vrije ingangen op de Z-680 (heeft 2 x digitaal en 1 x analoog 5.1 en aan de voorkant nog een stereo line-in voor bv je TV)

360 voor speakers + 250 voor Xbox actiepak incl. afstandsbediening en 2 games= 610,- Eu. Playstation kan natuurlijk ook.

Let er wel op dat je een nieuwe Z-680 krijgt (met control pod versie 1.1, zie Z-680 topic) want anders heb je kans dat je een kleine ruis in je geluid krijgt.)

Hoop dat dit je op wat ideeen brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen

TomSwinnen

Peter_B schreef op 12 februari 2003 @ 15:21:
[...]

Tom ik zit er over te denken om de sony DAV-S880 (de 5x100watt+100 watt SUB en SACD support) te kopen. Nu zeg jij dat de DAV die jij beneden heb staan best te pruimen is. Heb je wat meer info over dat systeem voor me (meer dan wat er op de sony pagina staat en wat er in de boeken staat)?
Die s880 zal nog beter zijn als wat we beneden hebben staan , wij hebben ( toen was home cinema zo nog maar pas in ;) ) de dav-s300 , de beeldkwaliteit van dat ding is goed ( om niet te zeggen zelfs zeer goed ) en het geluid dat van Dts films komt is zeer mooi ..als je dan weer muziek of oudere dvd's wilt spelen , klinkt het brakke en overbelast hij zen center speaker door teveel daar op te spelen ipv de fronts ofzo ..
Over-all zijn we er eigenlijk tevreden over .. omdat we hem toch alleen gebruiken voor films .. en ik heb mijn persoonlijke home cinema voor als ik alleen zit of veel betere kwaliteit wil .. beneden doe je het voor het gezelschap hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
Hopelijk vanavond antwoord voor je, maar ben pas rond 23.00 uur thuis (cursus), anders morgenavond even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 15:34:
[...]

Hmm contact mij even op da_pauluz@hotmail.com
Dan kan ik wel even kijken wat je nu hebt enzo.. anders gaat dit topic te veel offtopic :)
U have Mail!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 14:59:
[...]

Volgens mij lees je gewoon niet goed.

Als je 500 euro te besteden hebt , dan raad ik je setjes van iets duurder aan. Deze zijn vaak in de aanbieding voor ongeveer 500 euro te krijgen of iets meer.

Bij 1000 euro kan je MAKKELIJK als iets leuks gaan kopen met losse componenten. En dat is dan wel NIET audiofiel, maar je hebt dan toch iets leuks.

En nog even over advies... hoe erg je dan wel niet "niet-audiofiel" bent. Je gaat je op een gegeven moment gewoon ergeren aan bepaalde functies/capacititeiten die de supergoedkope setjes niet hebben.

Alsof ik ben begonnen met wat ik nu heb. Ik heb 1 1/2 jaar terug ook zo'n pakket gekocht voor toen nog bijna 1800 gulden. Toch ben ik naar een tijdje gaan twijfelen en ben toen verder gaan sparen.

Maar wanneer je 500/600 euro te besteden hebt , ga je gewoon weg niet kijken voor die kruidvat setjes en gaat gewoon lekker luisteren en je zal snel genoeg het verschil van 100 euro horen.

Verder is de kwaliteit van de bijgeleverde producten veel beter. Handleidingen en afstandsbedieningen lijken op de laatste plaats te komen maar je gaat je afstandsbediening wel elke keer gebruiken. Verder worden er altijd keurig bij de wat duurdere pakketten stekkertjes en kabels geleverd die je weer een ritje naar de electroboer sparen :)
Kijk, sommige mensen hebben gewoon niet meer te besteden, of ze WILLEN er niet meer aan besteden. En wat je alleen maar bagger setjes hebt voor dat geld is gewoon niet waar. Het is gewoon minder dan een set van 5000 euro losse componenten, maar daar moet je het dus niet mee vergelijken! Ik zeg dus alleen maar dat het dom is om alleen te reageren met "spaar nog ff door". Daar heeft de TS niets aan. Het is te vergelijken met dat je tegen iemand die een budget systeem wil zegt: spaar nog ff door voor die R9700Pro... Dat wil die iemand niet.
Net als dat de TS geen fancy setje wil. Gewoon een standaard setje.

TS: Ik raad je aan om eerst eens wat merken te gaan luisteren en dan op wat uitverkopen te wachten! Das denk ik de beste manier om een goed setje voor jou budget te vinden. Als je naar een winkel gaat om een uur te luisteren, ben je nog niet verplicht te kopen. :)

Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Plague beschrijft het inderdaad juist. Ik heb ondertussen even rondgekeken wat er is voor 500 euro:

www.expert.nl:

Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/Images/Product/165_066_274.jpg

SONY COMPLETE DVD-SET MET SUPER AUDIO CD
DVD-speler, tuner en Dolby Digital/DTS-versterker. Ook voor de bijzonder zuivere Super Audio CD-weergave. De subwoofer en 5 superkleine luidsprekers maken de DVD-sensatie compleet. Nu 499 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/Images/Product/165_192_001.jpg

COMPLETE DVD-SET MET LUIDSPREKERS
Versterker en tuner. Met Dolby Digital en DTS. Voor DVD, Audio- CD/RW en MP3 weergave. Incl. subwoofer en 5 luidsprekers. Nu 399 euro.

Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/Images/Product/venturer_a.jpg

COMPLETE DVD-SET MET 5 LUIDSPREKERS EN SUBWOOFER
Fantastische Home Cinemaset voor een indrukwekkende bioscoopsensatie in uw huiskamer, slaapkamer of waar dan ook! Met Dolby Digital decoder. Voor DVD, CD's, CD-R én CD's met MP3. Tuner met RDS. Afstandsbediening. 5x 20 Watt versterker en 40 Watt subwoofer. Nu 299 euro.

Verwijderd

Beste advies dat ik kan geven: spaar allemaal door tot 2000 Euro en koop een ECHT goede set, of bouw het langzaam op, zoals al is gezegd in deze thread.

Voor een suggestie hoe e.e.a. op te bouwen, kijk even op http://garmt.dvdfreak.nl ... ;)

• Plague
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 14:31:
Beste advies dat ik kan geven: spaar allemaal door tot 2000 Euro en koop een ECHT goede set, of bouw het langzaam op, zoals al is gezegd in deze thread.

Voor een suggestie hoe e.e.a. op te bouwen, kijk even op http://garmt.dvdfreak.nl ... ;)
oh... my.... god.... :o

Hoe duidelijk moet de TS zijn!?! :X :X
sommige mensen WILLEN er niet zo veel geld aan uitgeven!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 februari 2003 @ 14:31:

Lees de draad voor je blaat ? :|

Ik heb 500 euro, meer wil ik er niet aan uitgeven omdat dat simpelweg niet in verhouding staat tot het gebruik

• TomSwinnen

TomSwinnen

Pizzaman , koop je gewoon die :
SONY COMPLETE DVD-SET MET SUPER AUDIO CD
DVD-speler, tuner en Dolby Digital/DTS-versterker. Ook voor de bijzonder zuivere Super Audio CD-weergave. De subwoofer en 5 superkleine luidsprekers maken de DVD-sensatie compleet. Nu 499 euro.
de prijs lijkt me zeer goed , en ik ben eigenlijk al altijd tevreden geweest van sony producten voor "huis,tuin en keuken" gebruik :)

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-10 16:40

Hakker

a.k.a The Dude

Wil je zo'n 500-600 Euro uitgeven dan zou ik voor de Pioneer DCS-303 nemen
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/homecinemasystems/pioneer/1033127550885dcs_303_detailpage.jpg
Voor informatie klik je gewoon op de link

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Hakker, kun je misschien uitleggen waarom juist die ? Ervaring mee ?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35

JWO

Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/producten/images/SC-DT100.jpg

de sc-dt100 leuk setje van panasonic, schijnt best goed te zijn... :)

en ziet er ook nog eens fatsoenlijk uit...

[ Voor 15% gewijzigd door JWO op 13-02-2003 19:13 ]

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
JWO schreef op 13 February 2003 @ 19:12:
[afbeelding]

de sc-dt100 leuk setje van panasonic, schijnt best goed te zijn... :)

en ziet er ook nog eens fatsoenlijk uit...
Verkoopprijs: € 779,00

:|

• toastingnow
toastingnow schreef op 12 februari 2003 @ 16:24:
[...]

Hopelijk vanavond antwoord voor je, maar ben pas rond 23.00 uur thuis (cursus), anders morgenavond even.
Nou ik heb dus even gekeken. De volgende standen dus:
1. Twee front speakers en Subwoofer
2. Twee front speakers en Subwoofer en middel front speaker
3. Twee front speakers en Subwoofer en middel front speaker en twee rear speakers

Let er wel op dat bij optie 3 een virtueel surround wordt weergegeven. En ook een meer concert-achtig effect wordt gegeven. Dus een fractie later. Al kan ik dat wel instellen op gelijk weergeven. Maar ook nog langer vertragen.

Laagste prijs die ik heb kunnen vinden is € 460,= excl. verzendkosten.

[ Voor 7% gewijzigd door toastingnow op 13-02-2003 21:22 ]

Pagina: 1