Toon posts:

Powercow met alleen e-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik heb op m'n werk een mooie nieuwe pc die de hele dag (en nacht) lekker weinig staat te doen. Da's zonde van die PIII 650 Mhz, dus wil ik hem wel even aan het werk zetten. Maar kan dat allemaal zonder weinig gezeur wanneer je achter een firewall zit? Ik denk dus dat ik per e-mail zou moeten meedoen, maar wat zijn dan de beste instellingen?

Groeten,
Timo

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Het kan toch ook gewoon met de instellingen vd firewall?
Ik heb op school het zo gedaan:
heb in IE instellingen gezocht voor de vuurmuur en die ingevuld in client en hopla alles deed het!

Als je de blokjes wil melen, moet je trouwens de buff-out naar flush@distributed.net sturen gloof ik....

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie in IE geen instellingen voor de firewall, alleen een proxy. Ik heb nergens wachtwoorden van, dus als dat niet nodig is, zou ik graag willen weten wat me te doen staat.

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:46
Klik op tools>Internet Options>tabblad Connections>klik op LAN Settings>kijk eens bij advanced proxy settings.

Daar stond het bij mij.

Suc6!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
MOcht het toch via e-mail moeten : fetchen => leeg mailtje sturen naar fetch@distributed.net. Daarna krijg je een mailtje terug met uitleg. Flushen => buff-out opsturen naar flush@distributed.net.

[removed]

Verwijderd

To: fetch@distributed.net
Subject: [HIER NIETS INVULLEN!!!]
Numblocks 2000 [bijvoorbeeld]
Blocksize 33
<click 'send'>
...en één minuutje later heb je 2000 blokjes in je Posvak-In 8-)

Nóg leuker: stel dat je je blokjes vanaf thuis wil flushen of sparen of op een specifieke proxy wil krijgen:
knip en plak de buff-out.rc5 van je mailkoe in een mailtje en stuur het naar je huis. (je hebt nu meteen een reservekopie voor als er iets misgaat)
Ga naar huis,
Ga naar start menu, run,
Tik in: het padnaam waar de koe staat dnetc.exe -import padnaam waar je de buff-out.rc5 van je aangekomen mail staat
bv: c:\DPC\dnetc.exe -import c:\buff-out.rc5

..en Voilà! Je buff-out is aangevuld met de blokjes van je PIII@650! *D
Pagina: 1