• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ik wilde gisterochtend wel eens weten hoeveel sms ik nog in mijn bundel had.
want ik sms prepaid van O2 omdat deze voordelig binnen een bundel vallen, dus ik druk *101#, krijg ik bericht terug dat ik nog 1104 smsen over heb en dat ze nog 28 dagen geldig zijn!

dus ik dacht "zal wel een foutje zijn" dus ik test nog eens, en weer 1104 smsen.
ik heb ondertussen de klantenservice al gebeld, om te kijken of dit wel correct was, en zij konden niets vreemds zien.
nu is het al een dag later en ik heb er nog 1078, ik heb pics gemaakt met mijn 7650, zodra ik die datakabel heb post ik wel wat pics.

maar kan dit een foutje zijn? in het systeem? zouden ze als ik ze opmaak weer kunnen verhalen op mijn btg?

Verwijderd

Ik zou er wel voorzichtig mee zijn. Maar als jij de klantenservice hebt gebeld en zei zien niks vreemds dan is het mooi mee genomen. Maar als ik jou was zou ik toch maar een mail sturen naar ze. Krijg je dan vervolgens een reply dat alles goed is, dan heb je echt niks meer te vrezen en kan je vrolijk gebruik gaan maken om ze op te maken. ( maak gelijk een afspraak bij de dokter voor de behandeling van versleten gewrichten van het indrukken van de toetsen :o :+ ) Bijna 40 smsjes p/d man :X

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
ja idd 40 stuks per dag :S wel gratis €165,- aan smsen.

heel wazig. maar ik vind het niet erg ofzo. maar ik kan dus de rest van mijn leven smsen zon beetje, want telkens als ik weer een nieuwe bundel koop, blijven ze weer 30 dagen langer goed :P

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En dan zeggen ze dat O2 zo slecht is :) Ik vind ze maar bar sociaal hoor ;)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 18:52
-Utopist- schreef op 12 February 2003 @ 11:23:
maar kan dit een foutje zijn? in het systeem? zouden ze als ik ze opmaak weer kunnen verhalen op mijn btg?
Als ze er achter komen dat het een bug in hun systeem is geweest kunnen ze het natuurlijk wel altijd weer op je verhalen; ik zou niet teveel vertrouwen op de klantenservice en ze niet allemaal opmaken ;)