Tweakers, ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een NT4 Terminal Server met daarop Citrix Metaframe 1.8
Het volgende probleem doet zich voor.
Als bepaalde gebruikers inloggen op de terminalserver, word hun profiel gedupliceerd.
De gebruikers kunnen op de Terminalserver niet lokaal inloggen, dus alleen op het domein.
vb
electra
electra.000
electra.001
enz
Er zit verder geen regelmaat in, dus de ene keer pakt hij bijv het .000, om vervolgens het orgineel weer te pakken.
Ik heb het volgende geprobeerd;
De default ntuser.dat en ntuser.dat.LOG van een goedwerkende Terminalserver gehaald en die gebruikt.
Dit heeft echter niet geholpen.
Ook heb in in het register hkeylm-->software-->microsoft-->windowsnt-->current version-->Profilelist de profielen standaard weer teruggezet op het orgineel.
Dit helpt echter ook niks.
Wat kan ik nu nog doen?
Internet en Google heeft weinig opgeleverd.
De site van Microsoft heeft al helemaal geen oplossing voor dit probleem.
Ik heb een NT4 Terminal Server met daarop Citrix Metaframe 1.8
Het volgende probleem doet zich voor.
Als bepaalde gebruikers inloggen op de terminalserver, word hun profiel gedupliceerd.
De gebruikers kunnen op de Terminalserver niet lokaal inloggen, dus alleen op het domein.
vb
electra
electra.000
electra.001
enz
Er zit verder geen regelmaat in, dus de ene keer pakt hij bijv het .000, om vervolgens het orgineel weer te pakken.
Ik heb het volgende geprobeerd;
De default ntuser.dat en ntuser.dat.LOG van een goedwerkende Terminalserver gehaald en die gebruikt.
Dit heeft echter niet geholpen.
Ook heb in in het register hkeylm-->software-->microsoft-->windowsnt-->current version-->Profilelist de profielen standaard weer teruggezet op het orgineel.
Dit helpt echter ook niks.
Wat kan ik nu nog doen?
Internet en Google heeft weinig opgeleverd.
De site van Microsoft heeft al helemaal geen oplossing voor dit probleem.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen