Toon posts:

One tel surfpakket gebruikers nog steeds blij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff rond gekeken naar wat flat fee aanbieders en nu leek one tel mij wel wat.
Maar hoe is het met deze provider zijn de gebruikers nog steeds tevreden, wat ik in de search tegen kwam leek goed maar de topics waren allemaal redelijk oud. Dus hoe is het nu met one tel.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
onetel werkt perfect nog. enige reden dat ik me heb afgemeld is omdat ik kabel heb maar de tijden dat ik nog met mijn isdn zat (vlak terug) deed onetel het perfect en goeie ping tijden

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Bij mij precies hetzelfde.One.Tel was prima en tot volle tevredenheid gebruikt totdat KPN mijn vriend weer werd en ADSL mogelijk maakte.
Tot nu toe is One.Tel het meest gunstig als je veel internet en geen andere mogelijkheid hebt dan Analoog of ISDN.
Vergeet zeker ook niet dat het Onnie abbo per maand te stoppen is...zeeerr prettig kan ik wel zeggen.
Mijn advies is: gewoon doen!

Verwijderd

Toen ik onetel had, werkte het perfect. Maar nu heb ik kabel, en had mijn abbo dus opgezegd.

Blijkbaar heeft die eikel van de helpdesk het niet goed doorgegeven, want er wordt nog steeds geld van mijn rekening geschreven!!!
Bellen heeft geen nut, ik heb al een half uur in de wacht gestaan! Heb ze nu maar enkele mails gestuurd, maar krijg geen antwoord!

Verwijderd

Vortex

ga eens naar de bank en vraag om de zogehete rode kaarten, storneringskaart :)

gewoon storneren die klerezooi

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 14:09:
Vortex

ga eens naar de bank en vraag om de zogehete rode kaarten, storneringskaart :)

gewoon storneren die klerezooi
met die rode kaart zeg je je machtiging op, is niet automatisch storneren, dat moet je apart aangeven..

Verwijderd

Topicstarter
Dus behalve een enkele mislukt opzegging geen problemen.
Dat opzeggen omdat er ineens kabel of adsl komt kan ik de eerste 5000 jaar nog wel vergeten. Ik woon te ver in de rimboe.

Verwijderd

Totdat ik het opgezegd heb, werkte het prima :).
Altijd in 1x connectie, en ik heb nog nooit een storing meegemaakt.
Maarja nu heb ik eindelijk ADSL sinds een maandje :)

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Ik internet er ook nog steeds mee, alleen 1 groot nadeel, Ik heb nergens kunnen vinden hoeveel uur je per maand internet... en aangezien ik ook wanadoo hometime heb, heb ik geen zin om alle geinternette uren bij te gaan houden.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 15:13:
[...]

met die rode kaart zeg je je machtiging op, is niet automatisch storneren, dat moet je apart aangeven..
Heb mijn bank al gebeld, geld gaan ze terugstorten. Die eikels van onetel zeggen nu dat ik extra uren heb gemaakt (boven die 100 uur per maand) en dat konden ze eerst niet registreren op de factuur. Maar nu dus wel, met een nieuw systeem. Komen ze nu mee aan! Ik heb geen overeenkomst meer met hun, dus lijkt het mij dat ze helemaal niet mogen afschrijven. Die machtiging die ik ze gaf, geldt immers niet meer...

Iig zit ik weer met gezeik door hun domme gedoe :(

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:15

headout

Oi oi!

Tót ik het abonnement opzegde, was ik uitermate tevreden met onetelnet. Elke maand werd €50 afgeschreven + het bedrag dat we dienden te betalen ivm het overschrijden van de 100 uur internet.

Ná opzeggen: onetelnet zegt dat het niet opgezegd is, en we dienden €200 na te betalen over een periode van een half jaar, ivm meer dan 100 uur internetten. Dat bedrag hebben we dus maar snel even terug laten storten, want we hebben onze twijfels of die facturering wel klopt. Ik neem aan dat de te controleren valt door bij hen log-files oid op te vragen?

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:47

Local Host

Het forum is om te leren.

One Tel vind ik een zeer stabiele en snelle provider. Ik heb zelf ook een flat-fee isdn abo totdat ik ADSL krijg :)

Verwijderd

ik heb onetel... verder prima alleen mijn ping met bijvoorbeeld counterstrike is erg hoog!! ik zit nu tegenwoordig op 100-120 :(

en met zonnet gewoon 70... en nee ik heb niets veranderd bij onetel... opeens werd ping gewoon steeds hoger

iemand anders hier ook last van?

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 08:49
bij mij werkt onetel nog steeds perfect. heb geen last van een hoge ping (ik game nooit)

bij mij is het sneller als tmfweb

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:47

Local Host

Het forum is om te leren.

ProtjE schreef op:
ik heb onetel... verder prima alleen mijn ping met bijvoorbeeld counterstrike is erg hoog!! ik zit nu tegenwoordig op 100-120 :(

en met zonnet gewoon 70... en nee ik heb niets veranderd bij onetel... opeens werd ping gewoon steeds hoger

iemand anders hier ook last van?
Dat is me trouwens ook opgevallen :(

Volgens mij sinds een week of 2

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ik was er ook zeer tevreden over tot 3 weken geleden [toen kreeg ik ook adsl]

bij mij was het juist andersom met die afschrijvingen van onetelnet.

ik had opgezegd, er werd geen geld afgeschreven, maar kon wel inbellen >:)

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Verwijderd

Headout>>> Dat gezeik heb ik dus ook! Jammer dat die mensen bijna niet te bereiken zijn. Heb al eens aan de telefoon voor een kwartier gehangen. Ik heb het bedrag ook laten storneren, ik hoop dat ik er nooit meer wat van hoor. Ik ga iig ook maandag even langs de bank om onetel te laten blokkeren.

Ik vind het maar triest dat ze nu opeens na 3 maanden komen met een rekening van uren die we teveel zouden hebben verbruikt! Hadden ze maar meteen moeten doen, en ze hebben ook in het begin gezegd dat ze niet echt die uren gingen controleren.
Pagina: 1