Maakt Mitsumi goede branders?

Pagina: 1
Acties:

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-07 11:33
Ik wil binnenkort een brander kopen. Ik heb de Mitsumi 4804 IDE 4x4x24 op het oog. Is deze wel goed? Heeft iemand er ervaringen mee?

Verwijderd

Plextor; er is geen betere:)

Verwijderd

plextor is idd veeeeel beter, maar 1 voordeel van mitsumi is dat ze perfect werken met clooncd, verder vind ik ze van veel mindere kwaliteit

Verwijderd

Mitsumi CD-spelers zijn prima. Heb er zelf eentje, doet 't al jaren. Mijn schrijver is een HP 8250 intern. Doet 't ook prima (4x4x24 , geloof ik... )

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:04
Kan iemand mij vertellen wat nu die mindere kwaliteit is?

Ik heb af en toe het id dat men zegt dat iets van mindere kwaliteit is omdat ze het van horen zeggen hebben. De loopwerken worden bijv maar door 3 of 4 fabrikanten gemaakt geloof ik en dat zijn allen gerenomeerde bedrijven.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Ik HAD een mitsuem 4801-ti heeft het ongeveer anderhalf jaar gedaan.
Toen was de ide controller van de brander kapot. Met de brander is niks mis mee,
Het is een low budget brander , maaar wel met redelijk/goedekwaliteit.
Maar ik ben toch wel een stuk blijer met mijn plextor 12/10/32a :) :)

Verwijderd

Ik ben verblijd met een 2x CD-brander van mitsumi (2801 TE). Hij is al redelij oud (2jaar of zo) maar doet het nog zekers goed. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, alleen jammer dat hij geen DAO ondersteunt, maar dat zullen de nieuwe modellen toch zeker wel doen?

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:03
zijn prima branders
heb er ook een gehad.. een trouwe 2x brander.

Enige was dat overburnen niet wilde lukken maar dat zullen die nieuwe wel kunnen denk ik.
Plextor is wel wat beter misschien (en duurder) maar dat verschil zit denk ik in die "burnproof" technologie... en dan heb je er een van 1000,- ofzo.

(ik heb ook een plextor nu maar er gaan echt niet meer/minder cd's fout hoor)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

plex 12/10/32a = +- 680,-

You can't have everything. Where would you put it?

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Perfecte Branders!
ten minste mijn mitsumi 2 speed fikker doet het al 4 jaar ;-)

Verwijderd

Ik heb ook een mitsumi brander en al ongeveer 1000 cds mee gebrand, wertkt dus net zo goed als alle andere zou ik zeggen

Verwijderd

zeker goede branders die mitsumi, heb zelf nog een 2x draaien en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Iedereen heeft toch weleens dat er een cd mislukt.

• Frenkie567
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb nu bijna 3 jaar een Mitsumi 2600 TE, ondersteunt helaas geen DAO, is erg klote. Kan ook geen 80 min Cd's fikken en het duurt nu heel lang voordat ie een leeg cd'tje inleest. Lens is vast smerig ofzo, maar branden doet ie nog.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Ik heb anderhalf jaar een mitsumie gehad en dat zijn perfecte dingen

alleen als je nu een nieuwe brander gaat kopen moet je kijken of clone cd hem ondersteund !!!

• RestlessCitizen
  • Laatst online: 19-07 18:30

RestlessCitizen

Oud is vaak al nieuw genoeg

Niet in de Pricewatch, maar prettig:
Mitsumi 8404 24x4x4 IDE: 299,- + 19,50 rembours bij Funprice...

Verwijderd

Ik heb een Mitsumi 2801, een 2 speed brander, werkt perfect.
Ik heb alleen 2 mobo's geleden een IDE poort naar de kloten gehad, hing alleen de Mitsumi aan en ik weet nog steeds niet of het daar nou door komt of iets anders.

Maar ja, bij de latere mobo's geen problemen mee gehad.

• Knalpot
  • Laatst online: 02-04-2025
ik heb de 4804, prima brandertje!
Ik heb hem nu al een jaar en nog nooit problemen gehad.

Verwijderd

Ik had de 4802TE, ging stuk, heb nu een 4804 ervoor terug gekregen (4802's waren op :)). Is prima brander, zeker voor 300 piek. Volledig clonecd compatible, 8 speed DAE (niet super, ook niet slecht). Lekker brandertje, gewoon kopen.

Verwijderd

Die Mitsumi 2x die ruled dus echt bigtime :)
dat ding van mij is ook al zo'n 4 jaar oud en brand nog immer...als je de bios effe flashed kan die zonder problemen 80mincd-tjes aan...

• Gene
  • Laatst online: 02-08 12:28
En als je de registry aanpast kun je zelfs nog overburnen. Heb zelf ook een Mitsu 4 speed burnen en heb werkelijk nog nooit enig probleem ondervonden.
Als de kwaliteit minder mocht zijn, dan is daar idd niet veel van te merken. Het resultaat telt :p

PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

Heb zelf een 4804TE en nog nooit problemen mee gehad....ja een paar keer een cd`tje verkloot, maar dat was m`n eigen stomme rot schuld:)

Verwijderd

Op donderdag 16 november 2000 09:47 schreef Gene het volgende:
En als je de registry aanpast kun je zelfs nog overburnen.
Ehm hoe werkt dat? En kunnen daar nog dingen stuk van gaan?

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Op woensdag 15 november 2000 16:52 schreef Frenkie567 het volgende:
Ik heb nu bijna 3 jaar een Mitsumi 2600 TE, ondersteunt helaas geen DAO, is erg klote. Kan ook geen 80 min Cd's fikken en het duurt nu heel lang voordat ie een leeg cd'tje inleest. Lens is vast smerig ofzo, maar branden doet ie nog.
Mijn 2600TE kon na een firmware flash wel gewoon 80min. Cd's branden hoor. alleen is dat DOA inderdaad lastig. Hij doet het trouwens nog steeds na 4 jaar...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

ik heb een mistumi4801 TE

tot dusver geen problemen.. moest een keer update op de mitsumi site... daarna nog steedd okee.
Ik brand gemiddeld 2 cd roms per week sindsdien ik hem heb..

:)
mitsumi
Pagina: 1