MP3 playlist als MP3 CD branden? *

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Ik zoek een proggie dat een complete playlist naar 1 map kan kopieeren. Dit omdat ik graag mp3 cd's wil maken van mijn playlists. Nou heb ik al gezocht, maar kon niets vinden.

Bij Nero kan je wel playlists naar cd's kopieeren, maar dit kan alleen voor audio cd's, en niet voor data (daar kopieert die alleen het bestandje met de playlist erin, het .m3u bestandje).

Weet iemand of zoiets bestaat, en zo ja, waar?

Verwijderd

Als ik je vraag goed begrijp, kun je gewoon met Windows mediaspeler je playlist exporteren.

• Milenco
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 08:41:
Als ik je vraag goed begrijp, kun je gewoon met Windows mediaspeler je playlist exporteren.
Dus daarmee kan ik gewoon alle mp3's die in m'n .m3u bestand staan, naar 1 map copy'en? Moet ik strax dan eens ff proberen :)

• Milenco
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 08:41:
Ik heb het geprobeerd, maar dit werkt dus niet :(. Ik heb Winamp Media Player 9 (:r) gedownload, maar ik kan alleen naar cd branden enzo, hetzelfde als met Nero.

Heeft iemand een andere oplossing?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 15:17

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Met Musicmatch kun je van je active play list een cd branden, als audio cd of als mp3 cd.
Probeer dat eens.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ik denk dat ik snap wat je bedoelt, misschien ouderwets maar als je je playlist eens omwerkt naat een batch bestand (in excel ofzo) zodat je krijgt
copy \mijnpad\mijnmp31 d:\tempbrandfolder
...
waarbij je dus het vette deel uit je playlist moet zien te raggen
kan me idd voorstellen dat iemand hier al eens iets voor gemaakt heeft

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Ik zou ook musicmatch voorstellen.
het gaat niet supersnel, maar het is wel goed, zo heb ik al verschillende playlists gebrand

• Milenco
En weer een kick (na 24 uur :P)
Na 6 maand heb ik nog steeds niets gevonden, en een nieuw topic openen met dezelfde vraag (terwijl deze ook al op mijn naam staat) lijkt me een beetje extreem.

Misschien dat er in de tussentijd wel dergelijke programma's zijn ontwikkeld.

Het gaat dus om:
Een programma of plugin (voor bv Nero ofzo) waarmee je een winamp playlist op cd kan branden.

Nero heeft wel de optie om van een playlist een muziekcd te maken, maar een mp3 cd zit er niet in :/
Verwijderd schreef op 13 February 2003 @ 10:44:
Ik zou ook musicmatch voorstellen.
het gaat niet supersnel, maar het is wel goed, zo heb ik al verschillende playlists gebrand
Musicmatch doet het idd wel, maar is verre van ideaal. Zo heb ik bij voorbaat al een hekel aan Musicmatch (slechte ervaring mee, don;t ask :X), en registreert die ook nog eens alle extensies ed :/.
freddifish schreef op 13 February 2003 @ 09:40:
ik denk dat ik snap wat je bedoelt, misschien ouderwets maar als je je playlist eens omwerkt naat een batch bestand (in excel ofzo) zodat je krijgt
copy \mijnpad\mijnmp31 d:\tempbrandfolder
...
waarbij je dus het vette deel uit je playlist moet zien te raggen
kan me idd voorstellen dat iemand hier al eens iets voor gemaakt heeft
Het wou je zoiets precies aanpakken?

[ Voor 49% gewijzigd door Milenco op 01-09-2003 17:39 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Topictitel een beetje bijgewerkt :)
Als je een betere weet moet je me even mailen...
Pagina: 1