[Pricewatch] suggestie voor verbetering

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
Ik zit net door de PW heen te bladeren, en krijg een "geniale" ingeving....

Zou het niet mooi zijn als je de prijs lijsten kunt sorteren op primaire eigenschappen van de objecten?

Bijvoorbeeld: De videokaarten sorteren op chip (alle Radeon 9700Pro bij elkaar, alle Ti4600 bij elkaar). De moederborden op chipset, het geheugen op snelheid, harddisks op formaat, etc.

Ik kan me voorstellen dat dit erg lastig in te bouwen is in de huidige versie (volgens mij is de omschrijving een eenvoudig tekstveld, en wordt er verder geen data vastgelegd), maar mocht er iemand ooit een hevige redesign doorvoeren, dan is dit in ieder geval een interessante uitbreiding van de functionaliteit.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Het bouwen lijkt me geen probleem, er is alleen een database van 100.000 items of zoiets die dan bewerkt moet worden. Niet haalbaar dus...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Geniale ingeving, tevens een jaren oud idee :P. We zijn hier mee bezig, maar verwacht niets op korte termijn. Zoek maar eens op product specs, product info of product survey, dan kom je wel het een en ander aan topics tegen hierover :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.