Toon posts:

Eigen Website niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan sinds ik een adsl modem heb met firewall m'n eigen site niet meer zien
maar andere mensen vanaf buiten het netwerk wel, wie heeft hier een oplossing voor?

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44

Croga

The Unreasonable Man

Aangezien je waarschijnlijk NAT gebruikt om je internet te delen over de verschillende PC's, heeft je router nu het IP adres wat je aangeeft.
Als er iemand van buiten af naar dat IP adres toe gaat, herleid je modem/router dit netjes naar je server. Als je dit echter van binnenaf doet, gebeurt dit niet.

Je server heeft ook een intern IP adres, wat hij gebruikt op het netwerk wat bij je thuis staat. Als je dat IP adres gebruikt, zou je gewoon netjes je eigen website te zien moeten krijgen.

Succes!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-08 20:42
of je gebruikt je proxy van je provider. Dan is het probleem ook opgelost!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Topicstarter
ik moet idd met NAT aangeven welke poorten open moeten maar ik heb en webpagina die allemaal plaatjes heeft die op mijn dns-naam staan zeg maar en niet op mijn lokaal adres, gevolg hij is een kwartier voor die pagina aan het laden alleen kan ik de website niet omleiden ofzo zodat ik toch gewoon m'n eigen site kan zien?

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 16:24:
ik moet idd met NAT aangeven welke poorten open moeten maar ik heb en webpagina die allemaal plaatjes heeft die op mijn dns-naam staan zeg maar en niet op mijn lokaal adres, gevolg hij is een kwartier voor die pagina aan het laden alleen kan ik de website niet omleiden ofzo zodat ik toch gewoon m'n eigen site kan zien?
Phoei, ik kan uit dit verhaal niet goed wijs worden. Wat bedoel je met deze post?

Het verhaal van Croga is idd de oplosssing denk ik. Tik gewoon eens het lokale IP nummer in?

dus: 192.168.*.*
of: 10.0.0.*
of nog iets anders :)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 16:24:
Tonnetje schreef op 12 February 2003 @ 08:08:
of je gebruikt je proxy van je provider. Dan is het probleem ook opgelost!
;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Standaard probleem.

Op te lossen door het Interne IP te gebruiken of een Proxy server in te stellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.