Toon posts:

Staton Final Scratch Installation Problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al enige tijd de Stanton final scratch software installeren. Heb een deel van mijn harde schijf omgezet in FAT32 (wat volgens de gebruiksaanwijzing moet omdat de software van origine geschreven is voor Linux, maar het ook met alle Win-versies zou moeten doen). Ik boot de computer. (overigens is het een Abit BE6 met onboard Highpoint ATA 66 controller, een PIII 500 Mhz (lopend op 550Mhz), 256 Mb ram, een IBM 13,2 Gb ATA 66 + Maxtor 80 GB ATA 133, Windows XP Professional en het BIOS is geupdate met de laatste versie). Nou zou de cd met de Staton final Scratchsoftware automatisch moeten opstarten nadat ik win xp heb afgesloten en de computer opniew heb opgestart. Zelfs nadat ik in mijn bios de boot up volgorde heb veranderd (bijv CDROM, A, C) start de computer gewoon windows XP op. Van ellende heb ik mijn oude A-open cd-romspeler (als master) alleen aangesloten en mijn brander en DVD-speler afgesloten. Nu heb ik ook al om info gevraagd bij de Iemke Roos (de importeur van Stanton). Deze zeggen dat het van oorsprong voor Linux is geschreven, en dat ik dus beter Linux erbij kan installeren. Wie kan mij met dit probleem helpen. Ik moet gewoon die software erop zien te krijgen, onder win XP dus.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 02:00 . Reden: spelfouten ]

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 14:27
Als de CD al niet boot is er iets mis met de CD lijkt me...
Al neem ik daarbij aan dat andere Linux/Windows CD's wél booten...

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."