SE T300 of Motorola T720 of misschien anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Dag allemaal, ik ben van plan over te stappen van BEN naar KPN omdat ik bij BEN al mn SMSjes los moet betalen en dat nogal in de papieren loopt, bovendien heb ik ffies te weinig minuten, en kan ik in dit geval beter een Hi Profile 30 abbo nemen ipv mn huidige abbo bij BEN.

Nu ben ik een zuinige Hollander en wil er natuurlijk wel beetje op vooruit gaan, dus wil ik er een lekker geinig toestelletje bij hebben.

Nu viel mn oog op deze twee toestellen: Sony Ericsson T300 en Motorola T720

-Nadeel T300 is zachte luidspreker (zowel beltonen als gesprek)
-Nadeel T300 is minder goed ontvangst dan gebruikelijk
-Nadeel T300 is dat hij maar een 256 kleuren schermpje heeft
-Nadeel T300 is gebrekkige agenda functie
-Nadeel T720 is lage stanby tijd
-Nadeel T720 is korte bel tijd
-nadeel T720 is gebrek aan MMS
-Nadeel T720 lastig te verkrijgen geluiden/achtergronden en gebeurens(zeer vaak betalen)

verder hoorde ik dat alle fun content van de T720 eerst besteld moet worden en niet standaard op de telefoon staat.

Ik heb de tijd, omdat ik nu ga switchen en pas over 2 maanden het toestel kan halen (hoorde zoiets van 2 maanden opzeg termijn bij BEN, dus moet ik daar op w88) dus ook leuke toestellen die verwacht worden mag je noemen :)

Wat is van de twee nou de leukste telefoon? of zijn er nog andere leuke opties die ik kan bekijken, telefoon moet met Hi Profile 30 (1 of 2 jaar) tussen de 0-100 euro kosten, moet niet te gek worden he?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Ik zou nog ff twee maanden wachten met kiezen, voordat je echt je abo uitzoekt. Al die nieuwe modellen die net uit zijn, zijn dan ook weer een stuk goedkoper.

• Mix-o-math-oze
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mix-o-math-oze

Look, but don't stare

Heb gisteren SE T300 gekocht in België (ben Belg nl.)
Er loopt momenteel een speciale actie.
Voor 229 euro heb je een T300 + MCA-25 camera.
Dit zonder enige abonnementskosten ofzo.
Je krijgt er ook nog een rugzak bij van Proximus(Belgische GSM-operator).

Tot nu toe ben ik er tevreden over. De T9-invoer is veen sneller dan bij de Ericsson T65.
En de polyfonische beltonen vind ik persoonlijk beter dan die van op een Nokia.

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
T720!!!

Verwijderd

Ik zou gaan voor de T300, veel makkelijker qua menu e.d. voor de T300 kun je ook makkelijker aan achtergrondjes en beltoontje komen nl...

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01-2025
Wacht nog maar een maand of 3. Dan komt de T720 uit met TFT scherm en camera.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

UTFS? :P
Ik had [GPRS dilemma] T300 vs T720 ? hier al een gelijknamig topic over geopend. Over de keuze ben ik zeer zeker te spreken. (een t300)

Ik bedoel, op me palm kon ik ook al java in vm usen enzo.. maar ik doe dit dus echt 3x dan nooitmeer. Ga gewoon voor de t300 die kan teminste nog een normale standby tijd halen (4 dagen met goed gebruik) en het geluid is echt niet zo zacht als je denkt. In openbare gelegenheden is het alsnog keihard alleen als je gewoon ff gaat luisteren lijkt het "zacht"
En luisteren/praten volume kan keihard.

[ Voor 4% gewijzigd door CT op 12-02-2003 14:20 ]

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Maar is dat 256 kleuren schermpje geen domper?, Ik ga NU dat abbo afsluiten (of althans omstreeks nu, dus ergens komende week) en dan kan ik over 2 maanden dat toestel kiezen, maar lijkt me niet dat de nieuwe 6610 ofzo tegen die tijd al heel geodkoop is, of wel?

Als ik een T300 ga halen wil ik de camera er ook bij, maar das weer ruk omdat die zakken met geld kost of niet? er was wel een actie van ben maar die is ook over en bovendien heb ik t geld daarvoor alsnog niet.

kunnen ze niet gewoon een T300 met een STN kleuren schermpje brengen ofzo? staan er nog T300 of T720 achtige modellen op het programma? En graag ff een beärgumentering waarom ik model a of b moet nemen, want aan kreten als "T720!!!!!" heb ik niets :)

Breek je nek voorzichtig

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
is de nieuwe motorla v600 nix :?

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthis/bigpic/mov600.gif

-fatsoenlijk kleurenscherm 65k
-mms
-java
-email client
-polyfonische ringtones

wordt binnen nu en twee maanden op de markt verwacht,
dus is misschien eht wachten waard (prijsafhanklijk) :)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
aaai dat ziet er zeeer leuk uit, maar vrees dat dat zn tol wel eisen op de prijs...misschien nog maar ff langer wachten :D

Breek je nek voorzichtig

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik heb de T720 gehad, was het ding na 3 maanden aardig beu omdat ie hardstikke traag is met telefoonboek en sms'jes. Je inbox openen duurde echt minuten, ff snel een contact opzoeken in je telefoonboek gaat ook niet. Ik zit nu op m'n p800 te wachten (Belcompany schiet op! :P)

Voor vragen over de T720 mag je me op MSN wel ff contacten!

[ Voor 13% gewijzigd door Ares op 12-02-2003 16:48 ]

Verwijderd

De T300 is een heel leuke gsm met goede standaard functies en wat uitbreidingen die welkom waren.

Ik heb mijn toestel gekocht voor 229 eur met camera, met radio (zo ene om aan de onderkant erop te steken), en nog een "flashy" rugzak.

Wat wel heel jammer is dat ik mijn GPRS nie kan benutten omdat mijn operator dit niet ondersteunt (proximus prepaid), zo vind ik het jammer omdat ik dan mijn e-mail niet kan benutten.
Weet er iemand soms of ze in de toekomst GRPS gaan toestaan met pay&go??

Senny

Verwijderd

LOL kom dit tegen leg ik effen mijn gsm af en terug aan, blijkt dat ik op eens wel GPRS heb.

Leuk

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Waarom niet gelijk kijken naar de Sony Ericsson T310 ipv de T300.
De opvolger, m.i. wat mooier, meer functies, nauwelijks duurder.

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft de TS al lang zijn telefoon gekocht hoor, dit topic is ruim 3 maanden oud!!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 16:56:
Waarschijnlijk heeft de TS al lang zijn telefoon gekocht hoor, dit topic is ruim 3 maanden oud!!
Gvd... zou handig zijn als oude posts automatisch een ander kleurtje (grijs oid) kregen, of als er een duidelijke markering zou worden gegeven bij een tijdsprong.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
wicher schreef op 25 May 2003 @ 18:41:
[...]

Gvd... zou handig zijn als oude posts automatisch een ander kleurtje (grijs oid) kregen, of als er een duidelijke markering zou worden gegeven bij een tijdsprong.
Dat gebeurd ook. Na 2 weken is de quickreply verborgen, en staat er met grote letters dat het een oud topic betreft....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.