Dag allemaal, ik ben van plan over te stappen van BEN naar KPN omdat ik bij BEN al mn SMSjes los moet betalen en dat nogal in de papieren loopt, bovendien heb ik ffies te weinig minuten, en kan ik in dit geval beter een Hi Profile 30 abbo nemen ipv mn huidige abbo bij BEN.
Nu ben ik een zuinige Hollander en wil er natuurlijk wel beetje op vooruit gaan, dus wil ik er een lekker geinig toestelletje bij hebben.
Nu viel mn oog op deze twee toestellen: Sony Ericsson T300 en Motorola T720
-Nadeel T300 is zachte luidspreker (zowel beltonen als gesprek)
-Nadeel T300 is minder goed ontvangst dan gebruikelijk
-Nadeel T300 is dat hij maar een 256 kleuren schermpje heeft
-Nadeel T300 is gebrekkige agenda functie
-Nadeel T720 is lage stanby tijd
-Nadeel T720 is korte bel tijd
-nadeel T720 is gebrek aan MMS
-Nadeel T720 lastig te verkrijgen geluiden/achtergronden en gebeurens(zeer vaak betalen)
verder hoorde ik dat alle fun content van de T720 eerst besteld moet worden en niet standaard op de telefoon staat.
Ik heb de tijd, omdat ik nu ga switchen en pas over 2 maanden het toestel kan halen (hoorde zoiets van 2 maanden opzeg termijn bij BEN, dus moet ik daar op w88) dus ook leuke toestellen die verwacht worden mag je noemen
Wat is van de twee nou de leukste telefoon? of zijn er nog andere leuke opties die ik kan bekijken, telefoon moet met Hi Profile 30 (1 of 2 jaar) tussen de 0-100 euro kosten, moet niet te gek worden he?
Nu ben ik een zuinige Hollander en wil er natuurlijk wel beetje op vooruit gaan, dus wil ik er een lekker geinig toestelletje bij hebben.
Nu viel mn oog op deze twee toestellen: Sony Ericsson T300 en Motorola T720
-Nadeel T300 is zachte luidspreker (zowel beltonen als gesprek)
-Nadeel T300 is minder goed ontvangst dan gebruikelijk
-Nadeel T300 is dat hij maar een 256 kleuren schermpje heeft
-Nadeel T300 is gebrekkige agenda functie
-Nadeel T720 is lage stanby tijd
-Nadeel T720 is korte bel tijd
-nadeel T720 is gebrek aan MMS
-Nadeel T720 lastig te verkrijgen geluiden/achtergronden en gebeurens(zeer vaak betalen)
verder hoorde ik dat alle fun content van de T720 eerst besteld moet worden en niet standaard op de telefoon staat.
Ik heb de tijd, omdat ik nu ga switchen en pas over 2 maanden het toestel kan halen (hoorde zoiets van 2 maanden opzeg termijn bij BEN, dus moet ik daar op w88) dus ook leuke toestellen die verwacht worden mag je noemen
Wat is van de twee nou de leukste telefoon? of zijn er nog andere leuke opties die ik kan bekijken, telefoon moet met Hi Profile 30 (1 of 2 jaar) tussen de 0-100 euro kosten, moet niet te gek worden he?
Breek je nek voorzichtig