[UO] Nederlanse Guild

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 13:17
Ik speel al een dik half jaar uo (op europa, osi servers). Ik vind het een erg leuk spel om te spelen, maar soms verveelde het door het eindeloze PvM. Daardoor ben ik er een paar keer mee gekapt. Totdat ik de guilds ontdekte ;) Ik zit momenteel in the Order of the Blue Dragon, een erg internationale guild. Op zich geen probleem, maar de guildmaster is allemaal van die dingen aan 't doen wat me niet zint: allemaal onzinnige regels instellen enzo, wat veel plezier wegneemd.

Nu sta ik op het punt uit deze guild te gaan en een nieuwe te nemen. Zijn er hier nog gotters die een leuke ('t liefst) nederlandse guild hebben/kennen, die niet heel erg strikt is en die vrij veel actief is met events e.d. Het hoeft niet perse op europa te zijn, mag ook een gratis shard zijn of een andere osi shard.

Graag respons =]

[ Voor 5% gewijzigd door kramon op 12-02-2003 08:32 . Reden: typos ]

XPENG G9 Performance 2024

Verwijderd

uo
osi
osms
PvM

WTF?
:)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 01:49 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

uo is Ultima Online :?
Verder zou ik het ook niet weten, misschien iets minder afkortingen gebruiken voortaan ;)

🖥️ | 🚗

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-01 08:50

bAdmuTs

mAzE

osms is volgens mij soms :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
osi=iso?

PvM=pesten van meisjes?

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
UO = Ultima Online
Osi = de origin server
osms = soms (denk ik :p)
PvM = Player versus Monster

Sim-Pel ;x

Verwijderd

OSI = Origin System Inc.

• kramon
Dankje Squirtle voor de verklarende woordenlijst :P

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01 12:14

H3llSiNG

Meh.

Toevallig ben ik vorige week weer terug naar mijn oude shard gegaan : Gates of hell (free)

zit of heb nog geen guild maar dat komt nog wel
hun site zit hier http://www.gohshard.cjb.net/ (al paar dagen down :S)
status : http://65.28.164.6:2593/

als je meer info wilt mail je maar ff :)

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Verwijderd

hoe zit het met dit spel dan ??
gratis mmorpg?
of moet je spel aanschaven en dan gratis?
of moet je maandelijks bedrag dokken? (heb geen geld :P)

wil namenlijk wel beginnen met een goeie/mooie mmorpg
heb Runescape wel wat gespeeld maar agh he....

• kramon
Ik heb vandaag ook een account voor neverlands gekregen. Ziet er wel druk uit daar. Gates of hell ziet er wat minder druk uit en ik hou toch wel van drukte ;) Ik heb al wat meer gelezen nu over nederlandse dingetjes en neverlands schijnt ook wel aardig nederlands bevolkt te zijn. Ik ga gewoon even kijken.

Verwijderd

Jeeuw KRaMoN :P

Ga je UOen @ een free shard, laat me eens weten hoe dat is :P

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

ik heb nooit op osi gespeeld.. is dat veel anders ? heb hier nog wel een 30 dagen free play ..die zat bij lord blackthorn's revenge

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 14:40:
hoe zit het met dit spel dan ??
gratis mmorpg?
of moet je spel aanschaven en dan gratis?
of moet je maandelijks bedrag dokken? (heb geen geld :P)

wil namenlijk wel beginnen met een goeie/mooie mmorpg
heb Runescape wel wat gespeeld maar agh he....
nou het zit zo, je heb de officeele servers, die kosten geld weet nie pcies hoeveel(zijn stuk drukker en mischien leuker maar stuk moeilijker) en je hebt de free servers (een uo server heet een shard)

Voor die free shards moet je meestal wat files downen van hun site om er op te kunnen spelen.

het spel is niet gratis (dacht het niet iig) maar de nieuwste (lord blackthorne's revenge) is nog wel in winkels te krijgen denk ik.. anders word het shippen :)

suc6 anyway

• kramon
Wat ik wel jammer vind aan de free shards is dat ze met oudere uo versies werken. Zo zullen al die leuke Age Of Shadows foefjes niet werken. En smooth ik laat 't je ff weten. Ik weet alleen niet of jij met lbr er wel op kan komen. Het wilde bij mij iig niet. Misschien dat ik wat verkeerd deed ofzo :P

Ik had van neverlands.org de files gedownload en over m'n installatie heengegooid (uo lord blackthorn's revenge) maar toen deed ie het niet. Ik zet nu uo renaissance erop om te kijken hoe dat gaat.

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

ja ik speel ook gewoon de 2d versie uo3d werkt alleen op sommige uo shards www.oblivion2.com bv

Verwijderd

Speel uo soms wel eens op de europa shard of catskills shard (catskills is de shard waar op starte in 1997) europa ben ik iets van 2 weken terrug gestard , account staat nog wel aan maar speel niet echt veel (ken verder niet echt iemand ingame op de europa shard)

• kramon
Ik kom maar niet op neverlands. Nu staat er al 3 min connecting in beeld. M'n account is er wel maar als ik ingame wil, blijft ie maar connecten.

• kramon
Dit wil niet vlotten. Dan maar op osi blijven. Ik ben wel een paar keer een stel nederlanders tegengekomen op europa en die zeiden ook dat er genoeg nederlandse guilds zijn. Iig guilds met nederlanders erin. Het lijkt me gewoon wat leuker om af en toe met een landgenoot/taalgenoot samen wat te gaan hunten enzo. Hoef je niet constant engels te lullen :P Ik ga maar druk op zoek naar wat guilds en wat op de uo forums posten denk ik.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 16:47

Wiebbe

<none />

kramon, wij hebben hier een Nederlandse guild.

is de WOT guild, zijn maar met ze 6en ofzo, allemaal nederlanders, met minstens 25 GM's in alles wat je maar nodig hebt :P (met ze 6en bedoel ik natuurlijk 6 acounts :P)

mail me maar ff op wiebbe@xs4all.nl, kunnen we het er wel ff over hebben :P

msn mag ook btw, (zelfde email adres)

btw, wat vind jij dan die AoS veranderingen?
ik hoor van mensen dat het errug raar is, dat ze dood gaan van hongen enzo..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• kramon
Nou AOS zuigt op een paar vlakken. Ik las vandaag op uo forum iets over de resist skill. Een warrior was gekilled door een imp (!!). Deze warrior had al z'n skills op 110+ en een resist van 90. Dan blijkt maar hoe waardeloos resist is geworden.

Verder vind ik malas wel fijn, kan ik eindelijk m'n huisie bouwen.

Verwijderd

KRaMoN schreef op 13 februari 2003 @ 13:59:
Nou AOS zuigt op een paar vlakken. Ik las vandaag op uo forum iets over de resist skill. Een warrior was gekilled door een imp (!!). Deze warrior had al z'n skills op 110+ en een resist van 90. Dan blijkt maar hoe waardeloos resist is geworden.

Verder vind ik malas wel fijn, kan ik eindelijk m'n huisie bouwen.
ik dacht dat AOS pas op 28 feb uitkwam ? :)

Verwijderd

Wat is trouwens je characters naam op europa Karmon ? mijn char heet Raisk (de gene die ik het meest speel) zie je wel ingame of op icq/msn als je wilt (zie profile voor die 2)

Verwijderd

Ik speel het heel soms op de Orion Shard, die is nu een beetje leeg, wat ik zwaar klote vind.
Ik heb nie zo'n zin om te gaan betalen, dus ik hou het bij Free Shards, ik ga GoH is proberen.

• kramon
M'n nick is daaro ook kramon. Heb ook nog wat andere char's, maar dat is verder nog niks.

Verwijderd

heb het spel net "gekocht" maar kunnen jullie me wat verder helpen met gratis shards en hoe dat werkt en sjit :)
looney@Home.nl (msn)
thnx

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:42
Grappig dat ik dit topic nu tegenkom...
Heb eergisteren na een telefoongesprek van 40 minuten met EA customersupport in Housten m'n account uit 2000 (status suspended) weten te her-activeren.

Godzijdank bestonden al m'n characters nog!
Er is een hele hoop veranderd in die paar jaar, voelde me als een houterig figuur in een wereld waar ik ooit zo vertrouwd was ;)

Speel zelf eigenlijk alleen maar op Drachenfels.
Hoewel hier ook veel Duitsers spelen zijn er meer dan zat Nederlanders te vinden.

Wil je meer weten over Ultima online, neem eens een kijkje op http://uo.stratics.com.

• kramon
Ik weet dat je bij die gratis shards wat moet downloaden om op die shard te komen. Een soort van mod is het eigenlijk. Ik kreeg 't niet aan de praat iig ;)

Verwijderd

snap er nix van :)
heb iemand nie een link naar zo'n free shard ?
waar het wel een beetje leuk is om te beginnen met het spel?

• kramon
Ik kreeg net uo: age of shadows binnen vanuit texas ;) Ziet er wel gelikt uit. Ze hebben echt alles verandert aan hoe 't eruit ziet. Poppetjes zien er nu niet meer zo dom uit en de armor ziet er veel beter uit. Ik ben ook nog naar Luna geweest (stad van de paladins), maar daar crashte uo binnen 10 seconden. En toen moest ik weg naar m'n werk. Vanavond meer ;)

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 00:42:
snap er nix van :)
heb iemand nie een link naar zo'n free shard ?
waar het wel een beetje leuk is om te beginnen met het spel?
Free shards zijn over het algemeen een stuk minder leuk dan OSI shards.

Ik speel nu al een paar jaar EU (Europa). Ben ook wel redelijk rijk en zo. Ik wil je nog wel wat spullen geven als je wil (moet je ff ICQ nummer geven ;)).
Ik heb zelf ook een guild maar daar zitten meerdere Engelse mensen in.

AoS slaat helemaal nergens op imho. Zoveel achterlijk dingen en bugs etc, ik denk er nu serieus over er mee te kappen.....

Slave of Thieves

Verwijderd

Zit zelf nog te twijfelen of ik age of shadows wel wil kopen omdat ik UO niet echt dagelijks speel omdat ik nu op europa speel (heb niet echt goede chars alleen een 3x gm etc) speelde namelijk eerst op catskills (heb daar 7xgm chars) , iemand anders dan kramon die op europa speelt ? :)

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
moet je alle delen van het spel hebben om te spelen ?

Verwijderd

artec schreef op 14 February 2003 @ 21:11:
moet je alle delen van het spel hebben om te spelen ?
Nee :)
heb zelf oude uo / t2a / lord nogwat revenge , AOS heb ik nog niet

• kramon
Mja bugs worden er wel snel uitgehaald denk ik. Er zijn al weer 2 aos patches geweest, dus ze zijn wel druk bezig daar bij sunflowers.

Verwijderd

Zit er aan te denken een nieuwe character te maken een mage of iets in die richting voor de fun , merk alleen wel dat die 6 stat per dag cap erg irritant is :(
duurt weken zo voordat je een beetje redelijke stats hebt

• kramon
Jip, das inderdaad beetje irri. Dit hebben ze gedaan omdat powerhour niet echt werkte. Dus wilden ze iets anders hebben ter vervangingen -> 6stat per dag cap. Als ze nou slim zijn pleuren ze dat er ook uit, maarja zo zijn ze daar niet.

• kramon
Wiebe ik zie je eigenlijk nooit op msn :S Vertel anders ff waar je meestal rondwandelt in uo.

Pagina: 1