Ik speel al een dik half jaar uo (op europa, osi servers). Ik vind het een erg leuk spel om te spelen, maar soms verveelde het door het eindeloze PvM. Daardoor ben ik er een paar keer mee gekapt. Totdat ik de guilds ontdekte
Ik zit momenteel in the Order of the Blue Dragon, een erg internationale guild. Op zich geen probleem, maar de guildmaster is allemaal van die dingen aan 't doen wat me niet zint: allemaal onzinnige regels instellen enzo, wat veel plezier wegneemd.
Nu sta ik op het punt uit deze guild te gaan en een nieuwe te nemen. Zijn er hier nog gotters die een leuke ('t liefst) nederlandse guild hebben/kennen, die niet heel erg strikt is en die vrij veel actief is met events e.d. Het hoeft niet perse op europa te zijn, mag ook een gratis shard zijn of een andere osi shard.
Graag respons =]
Nu sta ik op het punt uit deze guild te gaan en een nieuwe te nemen. Zijn er hier nog gotters die een leuke ('t liefst) nederlandse guild hebben/kennen, die niet heel erg strikt is en die vrij veel actief is met events e.d. Het hoeft niet perse op europa te zijn, mag ook een gratis shard zijn of een andere osi shard.
Graag respons =]
[ Voor 5% gewijzigd door kramon op 12-02-2003 08:32 . Reden: typos ]
XPENG G9 Performance 2024