Toon posts:

[XP] Pendrive driver probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag zo'n 64 MB Pendrive gekocht, uit de verpakking gehaald, hoopvol in de computer gestoken en: niets. Overal waar ik heb gezocht, staat: het werkt automatisch onder Windows XP. Werkt niet. Meteen registreert windows een nieuw apparaat, zoekt naar drivers, maar vindt niets.

Ik heb dit geprobeerd op twee computers met windows XP, eentje Engels en eentje Nederlands, bij beiden hetzelfde probleem. Wie weet wat ik hiertegen kan doen, of waar XP drivers hiervoor beschikbaar zijn?

Verwijderd

Wat voor type pendrive is het (lees: Merk en Typenummer)?

Verwijderd

Topicstarter
JetFlash 64 MB, windows herkent 'm als een TS64MJFLASHA. Bij Funprice gekocht.

Verwijderd

JetFlash User Manual ik heb op google.com gezocht en het eningen wat ik vind is dit.

google1
google2 (hier vond ik hem)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 00:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah, het probleem hierbij is dus dat het blijkbaar altijd goed moet gaan. Er staat alleen maar: Dit ding werkt automatisch onder windows XP. Geen drivers nodig. Nergens staat: en als het niet werkt doe dan....

Zou iemand met zo'n ding misschien in apparaatbeheer kunnen kijken welke driver windows gebruikt, zodat ik die op kan geven bij de installatie? Dan lijkt me dat ik windows wel kan vertellen waar hij de drivers moet zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dat toevallig iets met de drivercache te maken? Op een installatie is ie weg, maar voor zover ik het kan zien staat ie er bij de andere er nog wel op.

Verwijderd

Wel vreemd dat er helemaal geen topics over zijn. Zowel de cd van xp geeft geen oplossing, of het nu onder EN of NL draaid dat moet niet uitmaken. Het moet wel heel toevallig zijn dat het bij alle twee de pc niks opleverd.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

staan de usb instellingen in het bios wel goed

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je, op beide computers zijn andere apparaten aangesloten (ik heb het ook zonder die apparaten getest), dus in principe werkt USB wel. Wat zou ik daar allemaal aan kunnen veranderen zodat het misschien wel werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Argh, okey... een zo'n switchje aan de zijkant stond verkeerd, moet op ZIP ipv FDD staan. Wel suf op zich, dat staat nauwelijks op het ding zelf aangegeven en nergens op de meegeleverde documentatie. Op http://www.transcendusa.com ook niet, op http://www.jetflashusa.com/ wel, deepdarkdown verstopt ergens.. Maar hij werkt!
Pagina: 1