Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds een week in het bezit van een Nokia 6610 :P:9. Nu heb ik hier een aantal problemen mee:

1. Synchronisatie van gegevens van Outlook: De takenlijst wordt niet gesynchroniseerd, de melding is "onvoldoende geheugen in de telefoon van nokia". Beetje vreemd, alle agenda items komen wel goed over en contactpersonnen ook.

2. De geluidskwaliteit van de speaker in de telefoon is erg slecht. En dan bedoel ik niet op speakerphone, maar bij gewoon bellen met de telefoon aan het oor. Vooral bij een wat hoger volume is het net of er iets in de speaker trilt. Simkaart andere provider heeft geen effect.

Zijn er mensen die probleem 1 ook hebben en wellicht al opgelost? Dan hoor ik de oplossing graag.

Probleem 2 is niet 123 op te lossen denk ik. Ik ga er vanuit dat ik terug moet met de telefoon. :( Toch hoor ik het graag of meer mensen er last van hebben

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 00:30 ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Helaas kan ik je niet met probleem 1 helpen, ik heb namelijk nog geen IR of kabel en ook geen windows, dus de synchronisatie met outlook kan ik niet testen.

Wat betreft het 2e probleem, daar heb ik geen last van. Ik zal er eens specifiek op letten de volgende keer dat ik de telefoon zo hard mogelijk zet, aangezien ik dat alleen maar doe wanneer ik in een zeer lawaaiige omgeving ben, anders wordt ik nog doof van die speaker zelf zo hard kan die. :P

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 00:27:
De geluidskwaliteit van de speaker in de telefoon is erg slecht. En dan bedoel ik niet op speakerphone, maar bij gewoon bellen met de telefoon aan het oor. Vooral bij een wat hoger volume is het net of er iets in de speaker trilt. Simkaart andere provider heeft geen effect.
Dit probleem heb ik dus ook, zijn er nog meer mensen die dit probleem ook hebben?

Verwijderd

Ben terug geweest met mijn 6610, had het zelfde probleem, nu is het nadat ie helemaal is nagekeken door nokia weer goed.

Wat betreft probleem 1, zou het eens proberren al je nummers op de sim te zetten en dan nogmaals proberen.

• Razer
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 20:15:
Ben terug geweest met mijn 6610, had het zelfde probleem, nu is het nadat ie helemaal is nagekeken door nokia weer goed.

Wat betreft probleem 1, zou het eens proberren al je nummers op de sim te zetten en dan nogmaals proberen.
Ben je naar een Nokia Service Point geweest? Hebben ze hem meteen daar nagekeken of moest je hem achter laten? Als je hem moest achterlaten hoelang ben je hem dan kwijt geweest?

[ Voor 22% gewijzigd door Razer op 04-06-2003 21:03 ]

Verwijderd

Razer schreef op 04 juni 2003 @ 21:02:
[...]

Ben je naar een Nokia Service Point geweest? Hebben ze hem meteen daar nagekeken of moest je hem achter laten? Als je hem moest achterlaten hoelang ben je hem dan kwijt geweest?
Was hem een uurtje kwijt, ben trouwens bij nokia service point geweest, effe door de stad geslenterd en toen weer opgehaald.

• Razer
Ik naar ServicePoint, ja dan moet u effe het toestel hier laten en dan kunt u hem over een uurtje ophalen. Ik kom na een uurtje terug, meneer we hebben uw speakertje vervangen en een software update gedaan. Kom thuis check de software versie precies dezelefde als ik eerst had, me eigen games staan er ook nog in en mijn eigen beveiligingscode ook nog dus het lijkt er niet echt op dat er een software update is geweest. Nou dan maar kijken of hij minder trilt/kraakt tijdens het bellen. DUS NOT, er is geen flikker veranderd. NOKIA BEDANKt VOOR DE GEFEWELDIGE SERVICE :(
Om bij dat fucking Service Point ding te komen moet ik ook nog 3 kwartier rijden in de auto. Nou als ik de volgende keer een keer naar Eindhoven ofzo ga dan geef ik hem daar wel eens af.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb sinds dinsdag een 6610, daarvoor had ik een 6310i. De geluidskwaliteit is ietsjes minder, het geluid klinkt wat minder vol. Van een rammelende speaker is absoluut geen sprake. Ik heb nu net de Nokia software geïnstalleerd, dus ik zal es kijken of ik probleem #1 ook heb.

Wat wel gruwelijk irritant is aan mijn toestel is dat de achterkant een beetje los zit. Hij rammelt als een idioot als ik gebeld/gesmst word :(

edit: geen problemen met synchroniseren hier :)

[ Voor 6% gewijzigd door Timmert op 06-06-2003 13:03 ]

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik had ook problemen met het geluid, inderdaad alsof de speaker rammelde. Gister heb ik hem terug gehad en het probleem lijkt minder geworden. Maar de geluidskwaliteit van mijn 6510 is toch beter.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

Pagina: 1