Toon posts:

Dual monitor en TV out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met dual monitor. Nu kan ik alleen in windows niet me TV-out aanzetten. Ik kan me Beamer niet selecteren als "monitor". Doe ik iets verkeerd of zie ik iets over het hoofd. 8)7

Ik heb een Geforce 4 TI4200.
Detinator 40.72
edit:

Ik heb TVtool geprobeerd. Dit werkte perfect, maar dit kost $10,-. Nu is dit natuurlijk natuurlijk niet gelijk een rip uit me lijf maar als dit ook gratis kan. Tja, dan is het altijd leuker en zo'n fan van dat soort dingen online kopen ben ik ook niet zo'n fan van :9

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 00:40 . Reden: Extra Info ]

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Gebruik je TVTool?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Ik neem aan dat je De grote tv-out FAQ al hebt gelezen? Of toch niet. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Edit net me post voor de duidelijk heid. Verstuur me geweizigde bericht en zie jouw reply staan :P
megaleo schreef op 12 February 2003 @ 00:18:
Ik neem aan dat je De grote tv-out FAQ al hebt gelezen? Of toch niet. ;)
Ja, deze heb ik gelezen, maar bied voor mij geen oplossingen.

Heb ook ge-googled. Dit is er een van. Maar heb natuurlijk verder gezocht. Kan echt niets vinden :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 00:39 ]

Verwijderd

je videokaart kan dus blijkbaar maar 2 signalen/monitoren/beamers aan. als je die 2de monitor nou uitzet (dus via software oid de monitor uitschakelen zodat er geen signaal heen word gestuurd) en dan de tv aanzetten enz? dan moet het wel werken.

Verwijderd

Topicstarter
Met TV tool werk het namemlijk wel. Maar probleem is dat het een Trail-versie is en na 15min op zwart beeld springt :( Dus zou eigelijk moeten werken?

Als ik me 2e monitor er af haal, helemaal. Dan ziet de windows wel me Beamer.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 15:38 ]

Verwijderd

een rip uit me lijf
haha, lol@woordspeling!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 15:34:
Met TV tool werk het namemlijk wel. Maar probleem is dat het een Trail-versie is en na 15min op zwart beeld springt :( Dus zou eigelijk moeten werken?

Als ik me 2e monitor er af haal, helemaal. Dan ziet de windows wel me Beamer.
als je het idd een 'rip uit je lijf' vindt :P dan moet je gewoon die 2de monitor idd er af halen (kan dat niet met software?!, bij mn ATi kan het namelijk wel).

als je er geld voor over hebt, moet je gewoon TV-Tool kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik ga maar sparen, nee heb net TV tool gekocht en werkt prima!!! Nu even leven van water en brood, maar ben er zo weer boven op.

Geld overmaken enzo ging vrij simple :P Tja, als je het niet in de winkel vind dan moet je wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 22:31 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb
Pagina: 1