ff vlug uitleggen: we moeten een programma bouwen dat verkeersstromen simuleert.. dus je ziet bolletjes/"autootjes" bewegen over een stratenplan etc.. tenminste het basisidee komt daar op neer.. allemaal leuk en aardig enzo, maar het was schijnbaar ook de bedoeling dat dit via WWW te bekijken viel.. het enige dat ik persoonlijk weet waarmee je wat graphics zo kan laten zien op een webpage is java (applet?). Voor de rest misschien flash, maar die kan volgens mij geen input accepteren van een programma dat constant veranderende waarden doorgeeft etc? Iemand nog enig idee op welke wijze we deze output op een webpage weer zouden kunnen geven?
ps. het is een project voor school, een klein subopdrachtje was dus kijken of dit een beetje normaal te realiseren viel.. maarja ik ben dus zo goed als niet thuis in html/www/alles wat er om heen hangt...
thnx iig.
ps. het is een project voor school, een klein subopdrachtje was dus kijken of dit een beetje normaal te realiseren viel.. maarja ik ben dus zo goed als niet thuis in html/www/alles wat er om heen hangt...
thnx iig.
zeelandnet sucks