GoT links achterstand?

Pagina: 1
Acties:

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-03 19:39
Het valt me nu al een paar dagen op dat de links op de frontpage naar de meest recente GoT topics ongeveer 5 minuten achter lopen. Wat nu boven aan staat op de frontpage is van 22:58 terwijl het bij mij nu 23:03 is (en op GoT ook, want bij active topics is laatste bericht ook van 23:03). Op zich niet heel schokkend natuurlijk, maar wel redelijk irri (ik denk namelijk dat ik steeds 5 min achterloop :P).
Heb het zo gauw niet kunnen vinden hier, dus ik post het maar ff.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Update trackers worden om de vijf minuten gerefreshed. Voor abonee's worden deze meteen geüpdate.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 11 februari 2003 @ 23:06:
Update trackers worden om de vijf minuten gerefreshed. Voor abonee's worden deze meteen geüpdate.
Hmm weet je dat laatste zeker? Bij de Active topics klopt het wel maar op de FP loopt hij bij mij ook gewoon 5 minuten achter (en ja ik is abonnee :) )

Het vage is ook dat hij contstant 5 minuten achterloopt. Dus niet dat het van 0-5 minuten is...

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-02-2003 23:11 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Postman
Robin Vreuls schreef op 11 February 2003 @ 23:06:
Ach zo ja.
Is idd pas sinds een paar weken (of dagen) dat ze achter lopen. Ik wist niet dat dat ook een feature van abbo's was, maar nu weet ik het tenminste (en kan de rest het ook lezen B))

• Postman
Alfredt schreef op 11 februari 2003 @ 23:08:
[...]

Hmm weet je dat laatste zeker? Bij de Active topics klopt het wel maar op de FP loopt hij bij mij ook gewoon 5 minuten achter (en ja ik is abonnee :) )
Bij mij loop active topics ook goed (en ik is geen abbo ;)). Maar frontpage loopt wel achter. Is idd wel raar om op GoT wel alles goed te doen, maar op t.net zelf niet (voor niet abbo's).

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Raar? Volgens mij worden de update-trackers om de vijf minuten gerefreshed :o. Zal wel aan mij liggen 8)7

• Postman
Robin Vreuls schreef op 11 februari 2003 @ 23:13:
Raar? Volgens mij worden de update-trackers om de vijf minuten gerefreshed :o. Zal wel aan mij liggen 8)7
Maar dan zou ik dus elke 5 min opeens 5 min omhoog moeten gaan. Maar als ik kijk om bijv. 23:20 zie ik 23:15 en om 23:21 zie ik 23:16. Hij loopt dus structureel 5 min achter (en schijnbaar ook voor de abbo's).

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
loopt hier (abo) ook achter :?
Pagina: 1