Toon posts:

[C&C Generals] Game hosten achter NAT wil niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus C&C Generals. Legaal that is (in case ya wanna know).

Nu zie ik dat in de options er allemaal ondersteuning is voor een NAT-tabel voor als je in een netwerk je internet krijgt ( ICS ).

Mijn server is XP Pro. Mijn client ook. ICS werkt perfect. Alleen als ik wil Direct-Connect-hosten lukt dat niet.

Een vriend van me komt bij mij er niet op. Hij zelf kan niet hosten, dus das jammer.

Ik kan wel via "online" gaan spelen, hem opzoeken en de rest kicken en 1 vs 1 doen: maar da's onhandig.

Wie weet er raad?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:38:
Ik heb dus C&C Generals. Legaal that is (in case ya wanna know).

Nu zie ik dat in de options er allemaal ondersteuning is voor een NAT-tabel voor als je in een netwerk je internet krijgt ( ICS ).

Mijn server is XP Pro. Mijn client ook. ICS werkt perfect. Alleen als ik wil Direct-Connect-hosten lukt dat niet.

Een vriend van me komt bij mij er niet op. Hij zelf kan niet hosten, dus das jammer.

Ik kan wel via "online" gaan spelen, hem opzoeken en de rest kicken en 1 vs 1 doen: maar da's onhandig.

Wie weet er raad?
Simpel niemand, niemand op #generals (irc.tweakers.net) ;)
Heeft het kunnen oplossen het enigste wat ze (mensen achter NAT) kunnen doen is, via vpn spelen, wil je meer weten kom op irc.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:41:
[...]

Simpel niemand, niemand op #generals (irc.tweakers.net) ;)
Heeft het kunnen oplossen het enigste wat ze (mensen achter NAT) kunnen doen is, via vpn spelen, wil je meer weten kom op irc.
Ik heb C&C Generals nog niet ligt nog niet in de shop :'( lijkt me een fantastisch spel. :9

Maar vind de laatste post wat lullig:| Ikzelf gebruik nooit IRC omdat ik er niks te zoeken heb en er niemand ken :) a.u.b de info geven zoals er gevraagt word en niet doorverwijzen naar een contactprogramma.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kun je niet je internet ip in de hostfile toewijzen aan de server ip?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 23:26:
[...]

Ik heb C&C Generals nog niet ligt nog niet in de shop :'( lijkt me een fantastisch spel. :9

Maar vind de laatste post wat lullig:| Ikzelf gebruik nooit IRC omdat ik er niks te zoeken heb en er niemand ken :) a.u.b de info geven zoals er gevraagt word en niet doorverwijzen naar een contactprogramma.
Eey ik probeer ik te helpen is het nog niet goed? :(
Is goed volgende keer zal ik niet eens meer reageren. :Z
En ff btw hijs wel op irc geweest, en hij snapt het nu wel. :o
Maar ff om te helpen VPN-HOWTO : http://members.lycos.nl/twisterr/vpn/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 00:38 ]

• 10o
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2023

10o

Turbo Charged

Tnx, voor de how-to...

Zat van de week echt te flippen dat ik het niet voor elkaar kreeg.

Maar deze maakt het wel duidelijk allemaal

Ik gaat het vanavond effe proberen. :*)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie: het werkt inderdaad met een VPN

Heb zelfs met een VPN bij een vriend kunnen inloggen en via zijn netwerk een spel gespeeld.

Bedankt TheAngel: TOP!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Welk ip moet je invullen bij stap 2.2

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Het IP van de host denk ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tommilio schreef op 12 February 2003 @ 15:12:
Welk ip moet je invullen bij stap 2.2
Moet je op IRC vragen neem ik aan.

Die VPN wordt door iemand aangenomen: op zijn netwerk worden de spellen gespeeld. Wie is het eigenlijk?

• 10o

10o

Turbo Charged

Wie weet hoe ik in m'n VPN meerdere PC toegang kan geven. Het is nu n.l. zo dat 1 computer per keer kan connecten en we zijn met meerdere natuurlijk :D

edit : In windhoos XP

Edit 2 : Waarom explodeerd de boel na 30 seconden??? In mulitplayer mode?

[ Voor 30% gewijzigd door 10o op 12-02-2003 23:28 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
10o schreef op 12 February 2003 @ 22:36:
Edit 2 : Waarom explodeerd de boel na 30 seconden??? In mulitplayer mode?

Omdat je 'm moet kopen in de winkel :)

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

dan moet je em opnieuw installeren, tenminste, dat heeft bij mij geholpen

• 10o

10o

Turbo Charged

M@NIC schreef op 13 February 2003 @ 07:44:

[...]

Omdat je 'm moet kopen in de winkel :)
Komt helemaal goed :), ik ben van mening dat als je een spel echt super vindt dat je dan zo'n spel moet kopen.

Ik heb dan ook de complete serie C&C origineel en ook de Warcraft Serie.

Het is nu effe om de tijd te overbruggen.

Marruh het is al gefixed, alleen dat irri XP Pro laat maar 1 connectie toe op me VPN. Hmm toch maar 2000 installen.

Verwijderd

yo mensen ... sorry dat ik dit topic omhoog schop .. maar ik heb ECHT hulp nodig! ik snap gewoon NIET hoe ik een VPN server aan de praat krijg .. ik heb hier een VPN client, en ik connect naar de IP van een maat van me (niet achter NAT) en hij heeft via XP 'externe verbindingen accepteren' aan staan ... nu lukt het me WEL om daar op in te loggen, alleen krijg ik een foutmelding (733) die zegt dat de TCP/IP CP connectie niet tot stand heeft kunnen komen .. ik heb heel de knowledge base van MS doorzocht hierop .. en alles geprobeert ,maar het lukt me maar NIET!! .... ff voor de duidelijkheid, zodra ik connected ben met die VPN krijg ik dus géén IP ... waardoor ik niet mijn VPN IP kan instellen in generals, en dús niet over net werk kan spelen :'( :'( please help!!!!!!

• buzzlightyear
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:51

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Heb je het aan de praat gekregen? Ik zit hier met exact hetzelfde probleem. Als je een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag. Thx!
Pagina: 1