Ik kan TVTool niet draaien vanwege 2 vga kaarten

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik had al een vorig topic in het Audio, Video & HiFi forum, maar deze is gesloten. Kwam ik er niet uit, dan moest ik hier een topic openen. Ik heb hier dus TVTool draaien omdat mijn GF3 ti 200 geen dualhead ondersteunt. Maar het probleem is dat ik een 2e beeldscherm heb en dus ook een vgakaartje van 2 mb in pcivorm. Ik moet van dat programma perse in het bios mijn GF3 op primair zetten, anders pakt ie de tv out niet.... Ik heb mijn pci-kaartje al uitgeschakeld in windows maar dat hielp niet. Alleen het veranderen in de bios gaf het goede effect... Heeft iemand hier meer last van? Moet is dus kiezen tussen geen tvout of de 2e monitor eraf of een nieuwe gf4??

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
begrijp ik t goed dat tvtool een probleem geeft? heb je andere tooltjes geprobeerd?

Mijn rig

• WiNlUx
marko77 schreef op 11 February 2003 @ 22:33:
begrijp ik t goed dat tvtool een probleem geeft? heb je andere tooltjes geprobeerd?
Ik ken maar 1 tool en dat is tvtool....

Verwijderd

Heb ik ook last van.. Zeer irritant

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
tvcc2000 is er ook een, deze is zelfs gratis maar werkt niet op alle kaarten.
je kunt natuurlijk ook de tvout aanzetten bij je instellingen.

Mijn rig

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46
Waarom moet je TV tool gebruiken? Op mijn TV krijg ik 98% van het beeld gevuld dus met een kleine zwarte rand links en rechts. Dat is juist het voordeel van de GF3ti200, die heeft een philips tvout chip die volledig beeld geeft als het goed is. Meer heb ik niet nodig op mijn koeiegrote B&O :)

[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 11-02-2003 22:54 ]

• WiNlUx
stefijn schreef op 11 februari 2003 @ 22:53:
Waarom moet je TV tool gebruiken? Op mijn TV krijg ik 98% van het beeld gevuld dus met een kleine zwarte rand links en rechts. Dat is juist het voordeel van de GF3ti200, die heeft een philips tvout chip die volledig beeld geeft als het goed is. Meer heb ik niet nodig op mijn koeiegrote B&O :)
Het probleem is hier dat ik monitor en tv samen wil gebruiken en dat kan met de gf3 niet ;)
Pagina: 1