Toon posts:

briefpapier Outlook XP

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Hoe krijg ik het in Outlook XP voor elkaar dat met een sjabloon voor briefpapier het plaatje maar één verschijnt, en niet zoals bij mij gebeurt het hele scherm vult.

Ik gebruik onderstaande code:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"><BASE
href="file://C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier\">
<STYLE>BODY {
BACKGROUND-POSITION: left top; FONT-SIZE: 10pt; MARGIN-LEFT: 120px; COLOR: #000000; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat; FONT-FAMILY: Arial
}
</STYLE>

<META content="MSHTML 6.00.2722.900" name=GENERATOR></HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff
background="C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier\svschalkhaar.jpg"></BODY></HTML>

In Outlook Express werkt deze code perfect.

Wie o wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Bart

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 22:15:
Beste mensen,

Hoe krijg ik het in Outlook XP voor elkaar dat met een sjabloon voor briefpapier het plaatje maar één verschijnt, en niet zoals bij mij gebeurt het hele scherm vult.

Ik gebruik onderstaande code:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=windows-1252"><BASE
href="file://C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier\">
<STYLE>BODY {
BACKGROUND-POSITION: left top; FONT-SIZE: 10pt; MARGIN-LEFT: 120px; COLOR: #000000; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat; FONT-FAMILY: Arial
}
</STYLE>

<META content="MSHTML 6.00.2722.900" name=GENERATOR></HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff
background="C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Briefpapier\svschalkhaar.jpg"></BODY></HTML>

In Outlook Express werkt deze code perfect.

Wie o wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Bart
1) Door niet te groeten hier
2) Door weer Outlook Express te gebruiken?
3) Volgens mij kan dat niet zoals jij wil in Outlook.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:24
Sorry hoor maar de beste persoon stelt een normale vraag en dan zo'n antwoord, het wordt zo een lekker sfeertje hier! :r

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

retspan schreef op 08 september 2004 @ 13:51:
Sorry hoor maar de beste persoon stelt een normale vraag en dan zo'n antwoord, het wordt zo een lekker sfeertje hier! :r
Beetje jammer inderdaad.
NewBillGates (wat een naam zeg :P ) kun je niet bij je style definitie zetten welk plaatje je wilt gebruiken ipv in de body tag. dat werkt beter dan css en html door elkaar, dacht ik.

[ Voor 3% gewijzigd door elTigro op 08-09-2004 13:56 ]

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:24
Sorry hoor, jongelui, ik zit een beetje met hetzelfde te stoeien, echter begrijp in zijn geheel niet waar dat ik bovenstaand script kan aanpassen in of buiten outlook, is er niet gewoon een optie binnen het programma (Outlook 2003 in mijn geval) die de keuze biedt om het briefpapier niet te tilen...Ook vraag ik me af hoe ik de cursor bij een nieuwe mail kan laten beginnen onder het logo van het briefpapier ipv er bovenop...

bij voorbaat dank voor enige bemoeienis :+

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
Blaat.

Check even de datum voor je post.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47
Oh..retspan, als je serieus wilde reageren in dit topic, open er dan gewoon zelf een, je hebt wel gelijk dat de enige reply hier vrij hopeloos was :P

Bovenstaande reactie ziet er uit alsof je niet doorhad dat dit topic al anderhalf jaar oud is, en dan is jouw post dus een beetje mosterd na de maaltijd. Dus open gewoon zelf een topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.