Toon posts:

Win2000 en Viper 550/ 770 problemen (urgent)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

Op dit AMD K6-3 400 systeempje met 64 MB en een Diamond Viper 550 en Viper 770 kom ik in 2k niet tot het aanlogscherm. Met een simpele ATi 3d Rage Pro 8 MB echter wel. Laatste detonator 2 drivers van Nvidia al geprobeerd maar haalt geen ruk uit. Mobo is n Asus, meer weet ik ook niet.

Iemand hier een verklaring voor/ ervaring mee?

Verwijderd

Topicstarter
Nu start ik net die 2000 bak in safe mode op en krijg gedurende een paar seconden een zooi piepjes achter elkaar (dacht eerst dat het de telefoon was:)).

[/update] Die Viper is nu de enige kaart die er in zit (Dit om wat voor mogelijke IRQ conflicts dan ook te elimineren), maar nog steeds niks. In de Bios staat ook alles goed.[/update]

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Komt ie wel in safe mode? of lukt dat niet eens? Is dat het geval met de 550, én de 770?

Werken de kaarten wel op een ander systeem?

safe mode zou moeten werken. Daar heb die detonator driver nix mee te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Safe Mode werkt wel, maar dat is dan ook het enige. Na werkelijk alle hardware compatibility lists, drivers, updates, patches, noem het maar op, geprobeerd te hebben kan ik alleen nog maar zeggen: Diamond Vipers + Windows 2000 = NIET DOEN!!!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

TNT/TNT2 met een Asus bordje (waarschijnlijk P5a) staat bekend om problemen, vanwege de Ali Alladin V sjipset..

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:57
Hier werkt het anders goed hoor met de det 6.34 drivers van nVidia.

O wacht effe, dus niet met een AMD, maar een Celeron 500.
Pagina: 1