Toon posts:

ongehoorde upload snelheid met kazaalite....

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Mijn vader is tegenwoordig ook het internetten geslagen en dan voornamelijk om oude muzieknummers te downloaden via kazaalite.
Laatst kwam hij met de mededeling dat iemand met 500kB/s bij hem aan downloaden was (uploaden dus), maar dit zou niet kunnen vanwege de upload snelheid van Zonnet Plus van 128kbit/s....dus ik geloofde het niet.
Tot vanavond, toen was dezelfde persoon ook al bezig en zelfs met snelheden van 1500 kB/s....echt niet te geloven, in een paar tellen complete albums binnen :?

Ik snap niet hoe dit mogelijk is....iemand een idee....het maakt verder niet uit maar vraag we gewoon af hoe dat kan.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

mischien dat ie bij je in de straat woont ofzo dat jullie op de zelfde connectie zitten ofzo :?

Verwijderd

1500 kb/sec ?

Volgens mij is het technisch gezien niet mogelijk om met adsl met zo'n snelheid te uploaden.

dus lijkt me sterk.

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
niet toevallig aan t uploaden naar localhost, danwel 127.0.0.1? Dat heb k nl ook wel eens gezien bij downloaden. Gaf die ook ineens zo'n vreemde snelheid weer

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 07:55
en je hebt 2.02 zeker en je participation level is 1000? Oftewel is een kazaa light methode om je particiaption level omhoog te krijgen

Verwijderd

zijn waarschijnlijk KiloBits per seconde

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:55

Hu9o

Schokkend

Kijk je niet bij de verkeerde waarde??

Heb ik ook eens gedaan bij DAP keek dl snelheid bleef maar oplopen, tot 1 mb/s !! totdat ik erachter kwam dat ik niet bij speed keek, maar bij done |:(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Wceend heeft het goede antwoord. IS gewoon een hack om je parti hoog te houden

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:32
Zat KLCheater niet bij Kazaa lite NL in ?

Dan is 't gewoon idd localhost, gewoon hd-hd pompen, om zo je part. level omhoog te krijgen ;)

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 16:18

reuzekind

Ik geloof in GoT

Misschien is het de snelheid die die gebruiker krijgt terwijl hij van verschillende computers tegelijk download. Kortweg het is misschien niet alleen jou upload snelheid, maar van alle gebruikers waarvan hij download tegelijk.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Verwijderd

Topicstarter
versie is 2.0.0 kazaalite (NL)
en de participatie level stond toen op 40.
De snelheid was en is echt in kB...ik zal zo wat screenshots plaatsen want ik begrijp het ook niet....het is ook maar één user die zo achterlijk snel upload...rocko@kazaalite. Misschien bij meerdere bekend? Kan die user helaas geen bericht sturen.

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 20:42

JaWa

zie hier een icon

owjaa als het de klcheater is dan heet de user rocko@kazaa (iets met rocko iig)

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Verwijderd

Ben je dat zelf niet via netwerk ;)

Verwijderd

Topicstarter
dom van mij...klcheater stond inderdaad aan en ik eens goed kijken in dat programma...staat erbij made bij rocko oid, dat is het dus geweest.
Ik vond het al vreemd.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Duidelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.