"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Virussen? Scan ze hier!
Doe eens ff normaal mensen! DarkHelmet geeft een alternatief voor het schenken van blocks.
Ik ben het er WEL mee eens. Als jullie eens wat minder aggressief gingen doen, werd het hier al een heel stuk leuker!
[DPC]Itsme! Greets TA
Bericht hierboven
Verwijderd
En als je dan zonodig iets voor TA wilt doen, ga dan lekker daar lid worden en val de rest er niet mee lastig.
Verwijderd
Chille allemaal....
Er was een idee geopperd om wat voor Anandtech te doen.
Blokjes doneren werkt niet echt.
Dus ik dacht geef een alternatief voor diegene die iets wil doen.
Ikzelf had ook niet meegedaan aan blokjes sparen voor AT.
ITSME!: bedankt voor je support, jij snapt het tenminste
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
ze respect zouden betonen op 4 juli, waarom hebben ze dat bij ons dan niet op 4 of 5 mei
ook gedaan ?
Virussen? Scan ze hier!
Blijkt niet zo leuk uit te pakken, dus kan een OP please deze topics betreft AT closen.
Zorgt alleen voor onrust in de tent, hoe goed bedoeld ook van vele.....
1. We hoeven nix te doen voor TA.
2. We zijn ze nix schuldig.
3. Vriendelijke competitie & sportiviteit: OK, kruiperij: No Way!
Zoals Sigmund ook al zei.. misschien moeten we even stoppen met die fascinatie met TA, en ons richten op DPC. Ga koeien vangen.. assimileren, op bezoek bij achterneven en oude vrienden en kennissen, voor mijn part volkomen onbekenden, ga in de stad lopen met sandwichborden, DOE IETS!.
Als er weer eens een kans is om ff te laten zien hoe een koel team wij zijn doe ik zeker mee, ik vind dat soort acties wel strak. Maar laten we even onthouden waar het om gaat: ééntjes & nulletjes... een oude sleutel.. en een hoop stats & lol.
Pinball zegt: "ontspan!"
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Blijkt niet zo leuk uit te pakken, dus kan een OP please deze topics betreft AT closen.
Zorgt alleen voor onrust in de tent, hoe goed bedoeld ook van vele.....
*en ja dit is een crosspost, so what....*
Dit topic is gesloten.
![]()