Sinds kort heb ik een Asus V8420s aangeschaft (GF4 TI 4200, 128MB DDR, 550Mhz, AGP 4x) En als ik een DVDtje of een Divxje kijk, dan krijg ik waar veel beweging is een soort strepen in het beeld. Het zijn niet echt gekleurde lijnen ofzo, maar meer of het beeld scheef op elkaar staat. Met een DVDtje is het helemaal erg als bijvoorbeeld het logo van Universal komt, dat die wereldbol draait, zodra de tekst Universal komt, is het helemaal een ramp. Iemand had het over de Vertical Sync, dat heb ik in OpenGL aangepast, maar dat wil ook niet werken. Ik heb dit zowel op de TV als op de gewone monitor. Verder heb ik de nieuwste drivers, op een P4 2.4Ghz 533FSB, 512MB DDR PC2700 333Mhz, 80GB Maxtor 7200rpm 8MBCache met Windows XP Pro NL.
Heb dezelfde kaart, en ook hetzelfde probleem. Echter, alleen op de TV. Kijk ik DivX (DVD niet van toepasing
) op mijn PC monitor is eht beeld wel van goede kwaliteit...
Ik zou eerst zeggen kijk eens of je TV-out wel op PAL-B of PAL-G staat, maar als je het ook op je monitor hebt... Al andere drivers geprobeerd?
Bnet pindle#2913
TV Staat op PALB en met gewoon XviD of DivX zie ik het ook niet. Wel met DVD op zowel TV als monitor. Een goed voorbeeld is de DVD van jouw, die van U571 met het Universal logo zoals ik hierboven beschreven heb mister DouweGNL
lijkt wel of er ergens iets op 'interlaced' staat. Kun je dat niet ergens instellen in de videodrivers?
Pagina: 1