[W2k] bestand lezen dat geschreven wordt=reboot

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Beetje vage topictitel, maar ik zal hem verder uitleggen.
Eerst ff een plaatje van de situatie, als het van belang is:

Afbeeldingslocatie: http://home.dreeke.net:1080/temp/netwerk.gif

Er wordt een MP3 via FTP geupload naar "server", welke Windows 2000 Prof. draait.
Tegelijkertijd probeer ik die MP3 af te spelen met "dreeke_pc", draait ook Windows 2000 Prof.
Dat gaat een paar tellen goed, totdat "dreeke_pc" spontaan gaat rebooten.

Paar keer geprobeerd, steeds weer opnieuw raak. Als de file helemaal binnen is op "server" gaat het wel goed. En andere bestanden kan ik ook gewoon openen en gebruiken. Ook als er dingen worden geupload.

Ik heb de search gebruikt maar kon het probleem nergens vinden. Ik heb mijn Windows zo ingesteld dat hij niet reboot, maar een blue screen geeft.
Dat heb ik nog ff bevestigd door m'n capture kaart vast te laten lopen :+

Hoe komt dit? Zie ik iets over het hoofd :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kan dit niet aan de player liggen die er moeite mee heeft ?
probeer (om te vergelijken) eens een andere

Iperf

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Waarschijnlijk is je player brak. Kan zijn dat je mediaplayer er niet tegenkan dat er ineens extra data wordt vastgeplakt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mijn bak loopt hier vast (reboot niet helemaal, maar hangt flink) als ik over het netwerk een bestand aan klik waar hij de mediaplayer in een preview opent aan de zijkant van je schermpje (zoals mp3, video enzo). Nu ik webbased view heb uitgeschakeld in de folder options heb ik hier geen last meer van. Ik weet niet of de player die jij gebruikt een soortgelijke bug heeft ofzo. (ligt er natuurlijk ook aan of je hem opent via een schermpje waar deze optie in voor komt).

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:18

CasGas

.

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Met het afspelen van mp3'tjes in winamp (versie weet ik niet meer) kreeg ik ook een BSOD. Na een nieuwere winamp geinstalleerd te hebben werkte het allemaal weer prima.

Probeer is een nieuwe winamp zou ik zeggen.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Sorry vergeten te vermelden: Het is Winamp v2.78c
Zal het eens met Winamp 3 proberen wanneer mogelijk

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1