Beetje vage topictitel, maar ik zal hem verder uitleggen.
Eerst ff een plaatje van de situatie, als het van belang is:

Er wordt een MP3 via FTP geupload naar "server", welke Windows 2000 Prof. draait.
Tegelijkertijd probeer ik die MP3 af te spelen met "dreeke_pc", draait ook Windows 2000 Prof.
Dat gaat een paar tellen goed, totdat "dreeke_pc" spontaan gaat rebooten.
Paar keer geprobeerd, steeds weer opnieuw raak. Als de file helemaal binnen is op "server" gaat het wel goed. En andere bestanden kan ik ook gewoon openen en gebruiken. Ook als er dingen worden geupload.
Ik heb de search gebruikt maar kon het probleem nergens vinden. Ik heb mijn Windows zo ingesteld dat hij niet reboot, maar een blue screen geeft.
Dat heb ik nog ff bevestigd door m'n capture kaart vast te laten lopen
Hoe komt dit? Zie ik iets over het hoofd
Eerst ff een plaatje van de situatie, als het van belang is:

Er wordt een MP3 via FTP geupload naar "server", welke Windows 2000 Prof. draait.
Tegelijkertijd probeer ik die MP3 af te spelen met "dreeke_pc", draait ook Windows 2000 Prof.
Dat gaat een paar tellen goed, totdat "dreeke_pc" spontaan gaat rebooten.
Paar keer geprobeerd, steeds weer opnieuw raak. Als de file helemaal binnen is op "server" gaat het wel goed. En andere bestanden kan ik ook gewoon openen en gebruiken. Ook als er dingen worden geupload.
Ik heb de search gebruikt maar kon het probleem nergens vinden. Ik heb mijn Windows zo ingesteld dat hij niet reboot, maar een blue screen geeft.
Dat heb ik nog ff bevestigd door m'n capture kaart vast te laten lopen
Hoe komt dit? Zie ik iets over het hoofd
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.