Lo mensen,
Heb een vaag probleem....
Heb sinds vrijdag een nieuwe p.c. in elkaar geschroeft namelijk;
Asus P4PE
Intel 2,53 P4
1024mb Dan-Elec 333 cas 2,5
Asus Geforce4 TI4200 S 128mb
2x Maxtor 80gig 7200rpm 8mb cache
Voeding Enermax 450watts
Monitor LG FLATRON 915FT plus
Het volgende probleem doet zich voor;
Op het moment dat ik enige wijzigingen in mijn bios aan breng (maakt niet uit wat)
en daarna exit en save, en vervolgens auto reboot... dan zie ik eerst op mijn monitor no signal, en vervolgens slaat de monitor uit en slaat de p.c. vast, geen piepje niks meer........
En ben ik genoodzaakt om m te resetten door de batterij eruit te halen.....
Onder windhoos XP reboot ie prima en ook opstarten 0,0 problemen.....
Nou ben ik natuurlijk gaan puzzelen en zoeken...en ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik mijn monitor uitschakel op het moment dat ie reboot, hij gewoon wel opstart.........
Nu zijn er op dit moment geen nieuwe Bios updates behalve beta's...en heb ik dus maar de oorspronkelijke BIOS geflashed...maar zonder het gewenste resultaat
Ik weet het niet meer :(:(
iemand anders wel????????
Thnx in advanced
Heb een vaag probleem....
Heb sinds vrijdag een nieuwe p.c. in elkaar geschroeft namelijk;
Asus P4PE
Intel 2,53 P4
1024mb Dan-Elec 333 cas 2,5
Asus Geforce4 TI4200 S 128mb
2x Maxtor 80gig 7200rpm 8mb cache
Voeding Enermax 450watts
Monitor LG FLATRON 915FT plus
Het volgende probleem doet zich voor;
Op het moment dat ik enige wijzigingen in mijn bios aan breng (maakt niet uit wat)
en daarna exit en save, en vervolgens auto reboot... dan zie ik eerst op mijn monitor no signal, en vervolgens slaat de monitor uit en slaat de p.c. vast, geen piepje niks meer........
En ben ik genoodzaakt om m te resetten door de batterij eruit te halen.....
Onder windhoos XP reboot ie prima en ook opstarten 0,0 problemen.....
Nou ben ik natuurlijk gaan puzzelen en zoeken...en ik ben tot de conclusie gekomen dat als ik mijn monitor uitschakel op het moment dat ie reboot, hij gewoon wel opstart.........
Nu zijn er op dit moment geen nieuwe Bios updates behalve beta's...en heb ik dus maar de oorspronkelijke BIOS geflashed...maar zonder het gewenste resultaat
Ik weet het niet meer :(:(
Thnx in advanced
Life is like Windows...you never know when it's gonna crash......