Toshiba laptop prob.........

Pagina: 1
Acties:

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08
Ik heb mijn laptop toshiba sattelite pro 6000 geformateerd, win 98 en vervolgens win xp eropgezet. De originele instalatie cd's heb ik niet (ivm via via verkoop).

Het probleem is als volgt:

Win xp ziet de videodriver of controller aan als een standaard, ik krijg hierdoor in apparaatbeheer twee vraagtekens en wel bij base system??? en videocontroller vga???

Ik ben zelf al naar de site van toshiba gegaan en er een driver weg gehaald, echter zijn dit allemaal bestandjes.

A) waar moet ik deze evt. inzetten
en B) als ik bij apparaatbeheer op de vraagtekens druk met rechtermuisknop staat stuurprogramma wijzigen/of hardware, nou dan wil ik zelf kiezen voor hardware maar dan vind ie niet de bestandjes van de driver????

wie weet er een oplossing? :(

Unreal Tournament '99

• RubenJ
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 16:30
maakt geloof ik niet uit, probeer eens om onder apparaatbeheer en dan onder eigenschappen van de video controller nieuwe software te zoeken en dan de map te selecteren waar je die bestanden in hebt staan

Verwijderd

die dingen met die vraagtekens in apparaatbeheer verwijderen, dan opnieuw opstarten, dan zal je een melding krijgen dat er een nieuw apparaat oid is gevonden en of je er drivers voor hebt..... selecteer dan de map met al die bestandjes als de map waar die driver in moet staan. Dan moet ie het doen :)

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:46

MaNdM

1000-dingen-doekje

Ik heb ook die notebook :) fijn ding...

Base-system device is de SD-Host controller => driver @ toshiba site

VGA drivers zitten niet standaard in XP => win2k driver nemen @ Toshiba site

Ik kan me herinneren met mijn poging tot installeren van XP dat ik de site niet fatsoenlijk kon laden dus ik wil je de drivers ook wel even mailen hoor ;)

Geef maar een gil naar mn mailbox

To be determined...

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

MANDM heeft gelijk. wu het net zeggen. was een heel fijn ding, ik had hem ook (is helaas heen gegaan)

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:46

MaNdM

1000-dingen-doekje

-Nexus schreef op 11 februari 2003 @ 22:09:
MANDM heeft gelijk. wu het net zeggen. was een heel fijn ding, ik had hem ook (is helaas heen gegaan)
Waaraan? Mijne heeft al een noodlanding moeten meemaken door een vlucht van enkele meters door de lucht :X Maar het ding werkt nog perfect :D

To be determined...

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 20:08
harstikke bedankt, hij doet het weer.........oef gelukkig!!

Unreal Tournament '99

Pagina: 1