ik heb ook een MSI bord! op een sticker zie ik staan dat wanneer alle 4 de ledjes rood zijn dit "SYSTEM POWER ON" betekend, tja zoals ik dus uit die beschrijving kan halen hoeft dus niet perse je bios niet geladen kunnen worden!
maar het is wel even verstandig om je BIOS even te resetten dit kan op de volgende manieren:
- er zit een junper op je mobo waar bij staat "jbat" schijf die jumper een plaats op en je bios word gereset.
- wat je ook kan doen is je batterij er gewoon een half uur eruit laten, dan is ie ook gereset.
let wel op, als je je cpu met de hand geklokt hebt in de bios dan moet je dit weer als eerst terug zetten wanneer je m weer aan zet (of eventuele andere belangrijke instellingen)
maaarrrr oke ik ben toch bang dat je cpu de geest heeft gegeven, maar het vreemde is dat je dan een foutmelding krijgt, dit is mogelijk maar wel appart! probeer nog even je cpu goed aan te drukken controleer alles. en als laaste hoop zou je nog je pc met minimale voorwaarden kunnen laten opstarten (voeding, processor, 1 dimmetje, videokaart) hopelijk geeft ie dan nog wel een teken van leven!
mischien heb je dit allemaal al geprobeerd, maar het is het meeste advies wat ik je kan geven...
suc6
Mark