Ik heb eindelijk een irda controller gekregen vanmiddag. Dus ik installeer netjes de drivers, knal dat ding erin en alles loopt perfect. Hoppa nokia suite van mijn 7650 cd-rom erop ging ook fantastisch. Maar nu komt het. Als ik mijn nokia bij dat irda kastje leg en infrarood aanzet, hetkent windows XP hem meteen, kan hem ook bestanden verzenden via infrarood met het windows XP programmatje en ook bestanden ontvangen. Maar als ik nokia suite opstart en een verbinding moet selecteren staan ze allemaal op niet verbonden, wel komt er als ik ff me foon weghaal en weer terug leg de poort COM3 erbij (dit is dus de irda controller op de usb poort). Een keer, vraag me niet hoe herkende hij de telefoon in nokia pc suite maar toen ik plaatjes eraf wou halen stopte hij prompt. Sindsdien kan ik alleen windows XP gebruiken om plaatjes ed. te versturen. Wie weet hoe ik hem met nokai PC suite aan de gang krijg?
Alvast hartelijk dank!
Tis trouwen een Actisys USB SIR irda adapter.
Krijg hem soms, random, connected dan zie ik mijn files maar als ik er iets mee doe of een tijdje w8 ligt hij er weer uit
.
Alvast hartelijk dank!
Tis trouwen een Actisys USB SIR irda adapter.
Krijg hem soms, random, connected dan zie ik mijn files maar als ik er iets mee doe of een tijdje w8 ligt hij er weer uit
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 19:15 ]