Kpn heeft van gister avond tot vanmiddag een aantal aanpassingen gedaan, na deze aanpassing kan ik niet meer mijn verbinding opbouwen vanuit mijn adsl modem naar mijn ISP, ik had deze adsl modem (alcatel) getweaked, maar deze tweak werkt nu ineens niet meer.
Ik heb wel een verbinding, maar deze doet niks meer na +/- 30 sec. Geen upstream en geen downstream meer. Ik al gebeld naar XS4all etc, maar die zeiden dat het dan in de modem zat. Heb em net weer opnieuw ingesteld, (zoals ie echt moet zijn) en ik heb nu wel een internetverbinding, alleen kwil weer ingebelt staan met mijn modem.
Kweet niet of er meer mensen zijn die dit probleem hebben, of hebben gehad?
Ik heb wel een verbinding, maar deze doet niks meer na +/- 30 sec. Geen upstream en geen downstream meer. Ik al gebeld naar XS4all etc, maar die zeiden dat het dan in de modem zat. Heb em net weer opnieuw ingesteld, (zoals ie echt moet zijn) en ik heb nu wel een internetverbinding, alleen kwil weer ingebelt staan met mijn modem.
Kweet niet of er meer mensen zijn die dit probleem hebben, of hebben gehad?
[ Voor 2% gewijzigd door Tweak-a-holic op 20-02-2003 10:41 . Reden: hack = tweak ]
I just wanna make fake love to you...