[Philips Boxen] Zeer zacht geluid..

Pagina: 1
Acties:

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06
Ik heb een tijdje geleden een set boxen van philips gekocht deze heet ' A 2.500 Compact Surround Power '

Maar nu heb ik een subwoofer en 4 kleine boxen maar de boxen die ik achter me heb hangen hebben veel zachter geluid dan die voor me staan... Voor mij is het zeer irri want ik zit in een kleine ruimte dus hoor ik eigenlijk meer van die andere speakers..

Maar toen ik die hele set kocht zat er ook geen installatie disk/cd bij dus kon die boxen ook niet afstellen... Messchien weten jullie een progje om het af te stellen..

Trouwens alle vier de boxen hebben het zelfde vermogen..

Alvast bedankt :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Bonkdoos
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Hoeveel ingangen heb je op je geluidskaart nodig voor de speakerset? Is het er maar 1tje, dan kun je het geluid niet regelen via een programma, maar moet er een draaiknopje op je subwoofer zitten om de balans tussen de beide speakerparen te regelen.

Als het er 2 zijn (bijvoorbeeld bij een sblive 1024), dan kun je het geluid regelen dmv de fader-instellingen van je geluidskaart.

succes!

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:06
Ik heb 2 ingangen nodig... en heb er ook een aparte controller bij om de volume te regelen en surround maar die volume is voor de twee boxen die ik voor heb staan, en die surround heb ik voor de twee achterste maar die heb ik vol uit staan want anders hoor ik helemaal niks...

Zo zien ze er trouwens uit Afbeeldingslocatie: http://www.arriarcetci.com/images/Philips/PhilipsA25.jpg

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:17
Die heb ik ook. Hier zitten geen knopjes op de achterkant om de bass te regelen. Wat mij ook zeer stoort is dat als de voorste even hard staan als de achterste, je bijna geen bas meer hoort. De subwoofer trilt dan ook bijna niet. Zet je een van de twee harder, doet de bas het weer wel. Om deze reden heb ik ook bijna altijd alleen de voorste twee aan. Ik heb een Hercules Muse XL geluidskaart (4.1)

edit:

Als je ze bij mij allevier op z'n hardst zet komt er wel redelijke bass uit en hoor ik de boxjes achter me ook goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Beatman op 11-02-2003 19:12 ]

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica