Toon posts:

9 inch monitortjes te koop bij pc discount?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op de hcc heb ik van die hele leuke 9/10 inch kleurenschermpjes gezien. Achteraf gezien zou ik er heel graag een willen hebben. Ik heb toen contact gehoud met zo'n leverancier en die zij dat ie alleen op beurzen verkocht.
Inmiddels is het al weer een tijdje verder en vraag ik me af of ze die dingen komende zaterdag bij de PC Discount in Leiden nog zullen verkopen.
Ik werk dan nl zelf en zou dus mn pa er heen moeten sturen maar is een beetje lullig als ie voor nix gaat..
Dus... Weet iemand dat?? Misschien laatst nog op een beurs gezien??

btw, weet niet zeker in welk forum dit hoort...

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:46

GaMbiNo

1337

Of je belt ze eerst ff? :?

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 10:47

keur0000

-------- N O N E --------

Bij de afgelopen beurs in schiedam heb ik 2 leveranciers gezien met deze 9 inch monitoren, ze kosten 45 pleuro en resolutie max 800x600. Een van deze jongens staat vast opgesteld op de PC discount, heb hem al vaker gezien. Zal er in Leiden dus ook wel bij zijn. suc6 ;)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
keur0000 schreef op 11 februari 2003 @ 18:22:
Bij de afgelopen beurs in schiedam heb ik 2 leveranciers gezien met deze 9 inch monitoren, ze kosten 45 pleuro en resolutie max 800x600. Een van deze jongens staat vast opgesteld op de PC discount, heb hem al vaker gezien. Zal er in Leiden dus ook wel bij zijn. suc6 ;)
tnx, daar heb ik wat aan :) Ik gok het er dus maar op :)

en over dat contact-en, das nou juist het probleem, ik weet niet meer welke leverancier het was :S