Beste tweakers,
Ik heb nu een week een Hercules Theater XP 7.1 geluidskaart. Eerst had ik wat probs met mijn geluid; bleek mijn versterker te zijn. Nu wil ik alleen mijn logitech usb muisje (optisch, simpel ding) in mijn break-out doen, maar dat gaat niet helemaal goed. Windows herkent hem gewoon: allemaal ok, werken doet hij ook, alleen om de 2 seconden werkt hij een halve seconde niet!
Ik heb de search etc gebruikt: geen effect. Ook heb ik de USB van mijn Hercules op een andere aansluiting gezet: geen effect.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Mijn muisdraad was namelijk al te kort
Specs:
Asus A7V333 (USB2.0) en 1015 BIOS
Hercules Theater XP 7.1 met 6.09a drivers (nieuwste)
Windows 2000 SP3 Eng. met laatste updates.
VIA 4.45 4-in-1 drivers (laatste dus)
Ik heb nu een week een Hercules Theater XP 7.1 geluidskaart. Eerst had ik wat probs met mijn geluid; bleek mijn versterker te zijn. Nu wil ik alleen mijn logitech usb muisje (optisch, simpel ding) in mijn break-out doen, maar dat gaat niet helemaal goed. Windows herkent hem gewoon: allemaal ok, werken doet hij ook, alleen om de 2 seconden werkt hij een halve seconde niet!
Ik heb de search etc gebruikt: geen effect. Ook heb ik de USB van mijn Hercules op een andere aansluiting gezet: geen effect.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Mijn muisdraad was namelijk al te kort
Specs:
Asus A7V333 (USB2.0) en 1015 BIOS
Hercules Theater XP 7.1 met 6.09a drivers (nieuwste)
Windows 2000 SP3 Eng. met laatste updates.
VIA 4.45 4-in-1 drivers (laatste dus)
[ Voor 2% gewijzigd door zAo op 11-02-2003 18:20 . Reden: De muis doet het op een poort op mobo wel gewoon goed ]