Blijft prijs DDR geheugen zakken ??

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:19

Apoca

Array Technology Industry

Topicstarter
Hoi ik wil ff geheugen erbij prikken, heb vroeger flink moeten dokken voor mijn stripjes. Zie dat de prijs de afgelopen 2 weken flink is gezakt. Zal hij nog verder naar onder gaan of is het einde al in zicht?? Hoop eigenlijk van niet maar ja :P

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / Radeon RX 9070 XT Red Devil / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / FSP Hydro Ti PRO 1000W

Verwijderd

Apoca schreef op 11 februari 2003 @ 17:30:
Hoi ik wil ff geheugen erbij prikken, heb vroeger flink moeten dokken voor mijn stripjes. Zie dat de prijs de afgelopen 2 weken flink is gezakt. Zal hij nog verder naar onder gaan of is het einde al in zicht?? Hoop eigenlijk van niet maar ja :P
Dat is vrijwel nooit te voorspellen, vandaar dat ze dagprijzen hanteren. Bovendien loop je bij de aanschaf van hardware altijd wel achter, dus of wachten zin heeft is maar de vraag.

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Wacht gewoon totdat je voor jezelf zoiets hebt van: nou, da's een aardige prijs voor een reepje. Wordt hij nog goedkoper, dan heb je 'm voor gevoel in ieder geval niet 'reteduur' gekocht, maar voor een mooi prijsje.
Wordt ie dan weer duurder, dan zit je voor je gevoel helemaal oké!

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 15:54
Dat is idd moeilijk te zeggen. Ik vind het zelf wel een mooie prijs nu :)

Dus ik zou er gewoon voor gaan ;)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Apoca schreef op 11 February 2003 @ 17:30:
Het is net zo als met aandelen je weet nooit wat er op korte termijn gaat gebeuren. Ook al denk je het te weten, het komt nooit uit :'( .

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Als ik dat kon voorspellen zou ik het je niet vertellen (wat, dan zat ik nu waarschijnlijk op een zonnig eiland cocktails te drinken en bikini's op hun inhoud te bewonderen :+ ). Ergo: we kunnen er lang en breed over speculeren maar niemand die met zekerheid jou een antwoord kan geven. Derhalve tamelijk onzinnig en op slot :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.