Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[onderdeel nodig] Lian Li Bezel Standoff

Pagina: 1
Acties:

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Ik heb onlangs een Lian Li pc 65 weten te bemachtigen via een winkel, voor een prikkie omdat het een showmodel was.
Het probleem is alleen dat er 1 van de 4 Bezel standoff's ontbreekt:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/cpa-12.jpg

Ik heb Lian Li 4 keer gemeelt in 3 weken, en geen reactie terug gekregen, ook heb ik de winkel (waar ik hem gekocht heb) gevraagd, maar die konden me niet helpen.
Ook heb ik XXlcases gemailt, maar zij berichtte mij dat ook zij mij niet verder konden helpen, ook niet door Lian Li te contacteren.
Ik heb verder gezocht, op het inet en hier maar ik kon geen resultaten vinden, dwz alleen maar buitenlandse winkels.
2 winkels die ze wel hebben, maar in verre westen liggen: http://www.frozencpu.com/...u/cpa-12.html?id=o9mfTHIZ
http://pcmods.com/details.asp?ProdID=298

Misschien weten jullie waar ik deze standoff's kan krijgen, in Nederland, anders zal ik desnoods toch moeten bestellen in Amerika.

Hoewel ik goed gezocht heb, kan het zijn dat ik de verkeerde termen heb gebruikt!

ps. Zelf iets professorisch maken werkt niet, daar heb ik de fantasie niet voor, en ik zou graag willen zoals mijn lian li was, en niet met tape/lucifers oid aan de slag gaan.

T60P Widescreen

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Stomme vraag misschien, maar waar zijn ze voor ?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-11 15:45

rimpeldinky

nani?

ze houden de voorkap vast, kan wel even picje schieten als je wil

*burp*

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Dit zijn natuurlijk hele kleine dingen, dus porto vanuit amerika zou echt mee moeten vallen. Ik zat te kijken net of ik ergens toevallig een lian li moederbord tray kon krijgen, maar dan is pcmods wel een eind weg :)

Blijft je bezel niet gewoon ook zitten m et 3 van die dingen?

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 07:58
Probeer het eens bij bv de OC-shop

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Jasper Janssen schreef op 11 februari 2003 @ 18:20:
Dit zijn natuurlijk hele kleine dingen, dus porto vanuit amerika zou echt mee moeten vallen. Ik zat te kijken net of ik ergens toevallig een lian li moederbord tray kon krijgen, maar dan is pcmods wel een eind weg :)

Blijft je bezel niet gewoon ook zitten m et 3 van die dingen?
Ik heb de link van jouw topic gejat :), uhm ik heb ff gekeken wat de verzendkosten zijn, en die lopen op tot 8 euro, dwz, wel via lucht jah, en niet overground, want ik ga geen 2 maanden wachten. Ik vind het ook geen ramp om ze daar te bestellen, maar als iemand mij kan vertellen, "ow maar der zit een winkeltje, of Lian Li-dealer daar en daar in Nederland" zou me dat een hoop moeite schelen!

Mijn bezel blijft uiteraard wel zitten, maar het is wel heel lelijk dat ie bij 1 hoek (of nou onder of boven) zo loshangt en trilt, ook niet echt handig bij Lan-verplaatsing, plus dat ik het gwoon op orde zou willen hebben, het is een mooie kast dus ook een mooie afwerking!

edit:
Ik heb OC-shop zojuist gemailt, ik kon de standoff's niet vinden op de site zelf, maar ik heb ze een mailtje gestuurd of zij ze kunnen leveren op een of andere manier. Bedankt voor de link

[ Voor 11% gewijzigd door Seesar op 11-02-2003 18:43 ]

T60P Widescreen

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
He Seesar mocht je bij frozencpu.com gaan bestellen dan wil ik ook graag meedoen, ik zoek nog een Lian Li Silver Bay Cover. Zowiezo kan hier best een IA van gemaakt worden.

edit:
Wat helemaal moeilijk te vinden is is een sidepanel voor de PC-50. Ik heb Lian-li gemaild en volgens hun moet ik de nederlandse distributeur zoeken en het die vragen..

[ Voor 28% gewijzigd door Juup op 11-02-2003 19:17 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Een IA zou helemaal zo gek niet zijn, ik kan ook nog wel wat reserve bezels gebruiken voor het modden van mijn Lian Li case...

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
ja indd, een IA is geen gek id, ik heb ook genoeg wensen om in te kopen daar, indd nog heel veel voor Lian Li onderdelen, maar cker nog een paar kasten, alleen 1 probleem, ik heb dit jaar examenjaar. Ik zou echt heel graag een IA organiseren, maar vrees dat ik weinig tijd zal hebben, en heb weinig "vertrouwen", dwz ik heb nog niet zoveel postings als andere.
Mocht het nou zo uitlopen dat iemand het wel op zich wil nemen, dan wil hem/haar zeker graag helpen! Om een voorbeeld te noemen, ik zou wel de administratie kunnen doen: betalingen in de gaten houden, contact houden met Frozencpu, zorgen voor de rekeningen ed, want dit kan ik namelijk ook vanuit school doen (pc overal op de aardkloot. Maar ik heb tegen die tijd absoluut geen tijd om in te pakken, doorsturen ed

DIT IS DUS GEEN ANIMOCHECK

Ik ben ook groot voorstander en ik ben serieus over een IA (voor de admins: er is nog geen IA, of Animocheck, mocht ik echt in contact raken met mensen die mee willen helpen dan zal ik cker eerst met jullie contact opnemen!)

[ Voor 42% gewijzigd door Seesar op 11-02-2003 20:31 ]

T60P Widescreen

Verwijderd

ik heb zelf nog eens bij mijn eigen kast (pc70usb) gekeken... en je kunt het bij jezelf ook wel zien..
ga op de bonnefooi eens naar de "echte" modelbouw winkel, en vraag eens of je in de bak met losse RC onderdelen mag sneupen.
Ik weet 100% zeker dat er van Tamiya voorwiel nylon draag-armen zijn die heel erg op dit onderdeel lijken, ook qua grootte.
dat ronde knobbeltje bovenop doet het hele werk (de front plaat vasthouden) ik denk toch dat je met een rond freesje op je dremel al een heel eind komt om zelf het ding passend te maken

trouwens die frontplaat moet ook niet te stevig zitten vanwege die fanschakelaar (als jij die tenminste ook hebt)

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:50

C@SP

Biertje ??

Ga langs de modelbouwzaak en vraag of ze het voor je kunnen gieten. Hier in de buurt zit een zaakje die nagenoeg alles kan nagieten in plastic.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Verwijderd

heeeeel moeilijk te vinden denk ik :s

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
ga op de bonnefooi eens naar de "echte" modelbouw winkel, en vraag eens of je in de bak met losse RC onderdelen mag sneupen.
Ik weet 100% zeker dat er van Tamiya voorwiel nylon draag-armen zijn die heel erg op dit onderdeel lijken, ook qua grootte.
Ga langs de modelbouwzaak en vraag of ze het voor je kunnen gieten. Hier in de buurt zit een zaakje die nagenoeg alles kan nagieten in plastic.
dat zijn goede tips, hartstikkeb bedankt, ik ken hier wel een paar modelbouwzaken, en dat gieten, hmmm dat wordt dus de gouden gids!

en indd het front moet cker niet te strak zitten, hoewel voor die fansschakkelijkaar nix uitmaakt omdat ik een fanbus heb ;), maar ik vind het lelijk zo, cker bij zo'n mooie kast.

T60P Widescreen

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Bij de nieuwste inkoopactie zijn deze onderdeeltjes tekoop.

Als ik jou was zou ik daar lekker gaan bestellen... ze kosten niks. en jouw bestelling kan lekker in een envelopje

check maar : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=201&p=pi&pi=1945

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Topicstarter
Daklem schreef op 25 februari 2003 @ 07:02:
Bij de nieuwste inkoopactie zijn deze onderdeeltjes tekoop.

Als ik jou was zou ik daar lekker gaan bestellen... ze kosten niks. en jouw bestelling kan lekker in een envelopje

check maar : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=201&p=pi&pi=1945
haha ik had in zijn interesse pol (topic hier) ook al aangegeven dat ik ze er perse bij wou hebben, en indd ze staan ertussen! gelijk ff 2 baycovertjes erbij nemen, maar iig bedankt.

T60P Widescreen

Pagina: 1