Hi,
Ik heb een probleempje mbt het proggie MRTG en het automatsch inlezen van nieuw toegevoegde poorten op de swtiches.
Wat ik gedaan heb:
1) Conf file aangemaakt:
perl cfgmaker Amsterdam@ip_adres --global "WorkDir: c:\inetpub\wwwroot\switch" --output switch.cfg
En daar onderin het volgende toegevoegd:
start wperl mrtg switch.cfg
3) HTML files laten genereren via
perl indexmaker --outputc:\inetpub\wwwroot\switch\switch.html --compact c:\mrtg\bin\switch.cfg
Deze staat via een batch file in een loop van 2 uurtjes.
Nu is het probleem dat interfaces op de switch die bij punt 1 alszijnde 'uit' aangetroffen zijn, in de .cfg file aangetroffen wordt met '#' ervoor, niet worden meegenomen in de generatie van de .html file.
Maar je zou aannemen aangezien de .cfg file als deamon draait hij elke zoveel minuten (5 in dit geval) de poorten opnieuw inleest.
Alleen gebeurd dit dus niet...
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Tnx!
Ik heb een probleempje mbt het proggie MRTG en het automatsch inlezen van nieuw toegevoegde poorten op de swtiches.
Wat ik gedaan heb:
1) Conf file aangemaakt:
perl cfgmaker Amsterdam@ip_adres --global "WorkDir: c:\inetpub\wwwroot\switch" --output switch.cfg
En daar onderin het volgende toegevoegd:
2) Deze gestart viaWorkDir: c:\inetpub\wwwroot\amsxx
HtmlDir: c:\inetpub\wwwroot\amsxx
ImageDir: c:\inetpub\wwwroot\amsxx
LogDir: c:\inetpub\wwwroot\amsxx
IconDir: /images/
Refresh: 300
RunAsDaemon: Yes
Interval: 5
start wperl mrtg switch.cfg
3) HTML files laten genereren via
perl indexmaker --outputc:\inetpub\wwwroot\switch\switch.html --compact c:\mrtg\bin\switch.cfg
Deze staat via een batch file in een loop van 2 uurtjes.
Nu is het probleem dat interfaces op de switch die bij punt 1 alszijnde 'uit' aangetroffen zijn, in de .cfg file aangetroffen wordt met '#' ervoor, niet worden meegenomen in de generatie van de .html file.
Maar je zou aannemen aangezien de .cfg file als deamon draait hij elke zoveel minuten (5 in dit geval) de poorten opnieuw inleest.
Alleen gebeurd dit dus niet...
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Tnx!
Godfather Bodybuilding topic reeks