Internet status

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 17:06
Kan iemand mij vertellen waar in de status van internet kan bekijken? En dan met name in Holland. Ik had er al een aantal gevonden, maar die vertellen bizar weinig over ons kleine kikkerlandje! :) Wij hebben hier al de gehele dag problemen met internet op de zaak. Zowel op de huurlijn, als de ADSL.
Of weet een van jullie toevallig dat er wat aan de hand is met het internet in de omgeving van Rotterdam?

HODL

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 07:25

Tux

www.vul_hier_je_provider_in.nl en dan storingsmeldingen oid ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

vraag 1 weet ik niet
voor vraag 2 zou een provider naam wel makkelijk zijn :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Ralphie
Laat maar ik zie net op de site dat er iets met de backbone is. Oh jah is trouwens Luna.nl :)

HODL

Verwijderd

Ralphie schreef op 11 February 2003 @ 16:45:
Kan iemand mij vertellen waar in de status van internet kan bekijken? En dan met name in Holland. Ik had er al een aantal gevonden, maar die vertellen bizar weinig over ons kleine kikkerlandje! :) Wij hebben hier al de gehele dag problemen met internet op de zaak. Zowel op de huurlijn, als de ADSL.
Of weet een van jullie toevallig dat er wat aan de hand is met het internet in de omgeving van Rotterdam?
Ik kijk het even voor je na: Internet is op het moment "up & running". Vanavond moet hij even opnieuw opgestart worden maar dat zal buiten kantooruren gebeuren dus daar zul je weinig last van hebben.. ;)

Ik ben bang dat je toch echt bij je provider moet zijn. Als er echte problemen zijn met de verbindingen vanuit Nederland zul je het op http://www.ams-ix.net/hugegraph.html kunnen zien

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 07:25

Tux

http://www.mfn.com/network/ip_networkstatus.shtm Daar zie je ook leuke graphjes ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Ralphie
Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 16:51:
[...]

Ik kijk het even voor je na: Internet is op het moment "up & running". Vanavond moet hij even opnieuw opgestart worden maar dat zal buiten kantooruren gebeuren dus daar zul je weinig last van hebben.. ;)
Hehehe lachen! :( Niet leuk als je al 85x op de site van je provider hebt gekeken, en het staat er pas anderhalf uur later op! :|

HODL

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:24
Nouja, goed. Luna heeft er dus iig melding van gemaakt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.