Hey,
ik wil 2 coax kabels samenvoegen tot één, eerst even een situatie schets:

de video en de tv zitten allebij op de tv kabel (duh
), de video zit met een scart kabel aan de TV om video te spelen, en heeft een coax out, die naar de boven verdieping gaat(samen met het TV signaal dat op de kabel zit).
Zo is het dus mogelijk om op de bovenverdieping zowel TV als video te kijken.
Alleen nu komt er een deze dagen een DVD speler bij. Die kan met een scart aan de TV, maar hoe sluit ik die zo aan dat men boven ook dvd kan kijken? De speler had dacht ik ook een coax uit, maar hoe voeg ik dat samen? dmv een splitter verkeerd gebruiken lijkt het me niet werken....
En als er geen coax out is, is er dan een mogelijkheid om Scart om te zetten naar coax? (dit tweede is niet direct van belang).
Dus nogmaals: Hoe voeg ik 2 coax kabels goed samen? (1 kabel heeft Tv +video, 1 heeft DVD, moet 1 kabel met alles worden).
ik wil 2 coax kabels samenvoegen tot één, eerst even een situatie schets:

de video en de tv zitten allebij op de tv kabel (duh
Zo is het dus mogelijk om op de bovenverdieping zowel TV als video te kijken.
Alleen nu komt er een deze dagen een DVD speler bij. Die kan met een scart aan de TV, maar hoe sluit ik die zo aan dat men boven ook dvd kan kijken? De speler had dacht ik ook een coax uit, maar hoe voeg ik dat samen? dmv een splitter verkeerd gebruiken lijkt het me niet werken....
En als er geen coax out is, is er dan een mogelijkheid om Scart om te zetten naar coax? (dit tweede is niet direct van belang).
Dus nogmaals: Hoe voeg ik 2 coax kabels goed samen? (1 kabel heeft Tv +video, 1 heeft DVD, moet 1 kabel met alles worden).