Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Jep, met de software van Nokia icm de datakabel is dit mogelijk.
Verwijderd
wel mogelijk maar waarom zou je dat willen?dominic schreef op 11 februari 2003 @ 16:09:
hoelang gaat dat openen van de inbox dan wel niet duren...
Het lijkt me redelijk duidelijk dat hij de SMSjes wil bewaren op z'n PC en niet in z'n inbox van z'n mobje.. Op deze manier kan hij nl. weer smsjes ontvangen..Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 16:11:
[...]
wel mogelijk maar waarom zou je dat willen?
hoelang gaat dat openen van de inbox dan wel niet duren...
ok bedankt, iemand die ik ken heeft dezelfde telefoon en een datakabel, dus ga ik die maar eens met een bezoekje vereren.dominic schreef op 11 February 2003 @ 16:09:
Preciesdominic schreef op 11 February 2003 @ 16:13:
[...]
Het lijkt me redelijk duidelijk dat hij de SMSjes wil bewaren op z'n PC en niet in z'n inbox van z'n mobje.. Op deze manier kan hij nl. weer smsjes ontvangen..
Ik wil m'n mobiel weer legen, zodat ik voorlopig weer vooruit kan, en die sms'jes bewaren. Zijn toch een soort van digitale liefdesbrieven
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Zeker dat kan. Zie ook de specs/functielijst van de nokia datacable software
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()