Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Aansluitingen moederbord / Micro-ATX Kastje

Pagina: 1
Acties:

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 05:31
Ik ben op het moment bezig met het maken van een MP3/Navigatie computer voor in de auto. En ben in de inkoopfase van de onderdelen.

Ik wilde voor op de kast een reset button en een aan/uit schakelaar van ATX type plaatsen, deze moet ik dan op de header die zich op het moederbord bevind aansluiten. Enz. Maar voor de aansluiting op de header zou ik graag zo'n connector als gebruikt voor de LED's enz willen hebben. Zijn deze ook ergens te koop? Ik ben al even aan het zoeken en kan niets vinden.

Daarnaast had ik een ander probleempje met het maken van een Micro ATX kastje, ik heb geen idee op welke hoogte ik zo'n ATX I/O connector zou moeten plannen, heeft iemand al eens een kast gemaakt en nog de afmetingen daarvoor?

Binnenkort maak ik een pagina met de vorderingen. Thanks for the info!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Connector voor led --> www.display.nl ; www.conrad.nl

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Willems
Ik ben vandaag bij DIL geweest, die hebben ook alles van Display, daar hadden ze helemaal niet wat ik wilde hebben. Vandaar dat ik het hier vraag ik heb namelijk al op die pagina's gekeken. (Bij conrad is het moeilijk vinden trouwens! :) )

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Klopt, conrad is lastig zoeken.

Had zelfde probleem met mijn EPIA, ben bij Display in Utrecht/Maarssen geweest en daar heb ik uitgelegd wat ik wilden... tadaa... Het is niet super, maar werkt wel: het is een zwart blokje met een gat (voor de header) en aan de bovenkant een ijzeren pootje waaraan je dan een draadje kan solderen....

Heb nog wel een rijtje liggen, kan ik evt in een envelopje mikken.... mail maar effe...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Willems
Zo daar ben ik zeker wel in geïnteresseerd! Ik heb je al gemaild :)

Nog even een vraagje... Zit dat vast genoeg voor in de auto?? Dat dat niet lostrilt of zo?

• Henk B
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

Henk B

te obl

Die headers met bijbehorende krimpcontacten heb ik bij Farnell vandaan.
Eventueel zou je natuurlijk de bedrading uit een oude kast kunnen knippen...

De ATX plate steekt bij mij een stuk of 3 mm onder de printplaat uit.
Het beste kun je 't gewoon even opmeten voordat je begint te zagen :)

Via Epia in de auto; www.carpc.nl - 7" VGA Touchmonitor - GPS - Destin/\tor 2 - DC/DC - WLAN

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Hmm, die zouden wel gewoon te koop moeten zijn bij conrad etc. Ik weet alleen niet hoe ze heten...
* m-m steelt die dingen altijd van oude AT-kasten... Er slingeren hier genoeg voor rond.
Pagina: 1