Verbergen toolbar embedded PDF

Pagina: 1
Acties:

• ThaLaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 17:01
Als ik een PDFje embed met de OBJECT tag van explorer, dan verschijnt er keurig een embedded adobe windowtje op de plek waar ik em hebben wil,
maar is er ook nog de mogelijkheid om de toolbar van adobe onzichtbaar te maken alsook de tabs bookmarks en thumbnails aan de zijkant?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Het hangt er vanaf of Acrobat dat soort public properties bij zich draagt. Check anders ff de site van Adobe, dat soort info is daar vast wel te vinden.

Download my music on SoundCloud

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
Nope :)

Is een programma wat de gebruiker lokaal geinstalleerd heeft staan, afhankelijk van zijn of haar preferences.. (wb tabs e.d.);

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook.
Alleen speelt dit zich af in een ASP (citrix) omgeving.
Das wat mkkelijker omdat de instelluingen daar voor elke gebruiker ht zelfde zijn. 'T is een centrale situatie.
Punt is, ik heb 2 pdf's. Het zelfde bestand, alleen twee talen, EN en NL.
De engelse heeft bookmarks, de nederlandse niet.
Als ik de nederlandse versie open (embedded met <object> tag) verschijnt de linker tab met tumbnails niet, maar met de engelse (dus met de bookmarks) gebeurt dat wel.

Nu wil ik dus dat die linker tab OF wel, OF niet word weergegeven. BNiet af en toe wel, af en toe niet ...

Iemand een idee ??

Verwijderd

In je citrix omgeving kan je geloof ik standaard instellingen meegeven aan applicaties, dus ook aan Acrobat.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Normaal gesproken kun je in acrobat opgeven hoe de PDF geopend moet worden in de reader. Dan maken eigen instellingen niet meer uit van de user. Het zou kunnen dat wanneer je dit instelt bij betreffende PDF dat het vervolgens ook werkt met een embedded docje. Buiten browsers om werkt het nl. perfect.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Hmm, nee.
Je kan idd bepaalde dingen aan een pdf document meegeven, maar dat gaat niet op voor het weergeven en verbergen van de (zal hem maar even) "sidebar" (noemen).
Pagina: 1