Ervaringen met Terratec 128i

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

arnova

weet veel, maar niet alles

Topicstarter
Ik zit te kijken naar een ander geluidskaartje voor mijn broertje van Terratec. En voordat iedereen weer over Creative begint te blaten: die troep komt er bij mij niet meer in, veel te veel geouwehoer mee!

Ik zat te kijken naar de Terratec 128i, maar hier is amper wat over te vinden. Geen reviews, geen gebruikerservaringen etc. Wat ik graag wil weten is het volgende:
- hoe is de kwaliteit (ruis, vervorming, helderheid etc.)?
- hoe is de stabilteit & compatibiliteit (BSOD problemen etc)?
- hoe is de processorbelasting? De Terratec 512i staat erom bekend (nog steeds?) dat die een nogal hoge processorbelasting geeft. Is dit met de 128i anders?
- eventueel andere relevante informatie.

Tnx.

ESP Controlled PvBoiler https://github.com/arnova/pvboiler

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

JWO

volgens mij kun je dat kaartje vergelijken met een sb 128pci, moet je daar eens naar kijken? kwa prestaties zal het wel niet veel schelen..

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik hem hem ook en geen problemen, werkt gewoon als elke andere geluidskaart

behalve dat als je hem uit een werkende computer trekt, dan wil die eerst een tijdje niet meer in die computer maar wel in een andere :?

[ Voor 49% gewijzigd door Clithopias op 11-02-2003 16:04 ]

• arnova
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57

arnova

weet veel, maar niet alles

Topicstarter
Ik ben nog niet helemaal overtuigd... Kan iemand nog wat specifiekere informatie posten?

ESP Controlled PvBoiler https://github.com/arnova/pvboiler

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
master_artech schreef op 11 februari 2003 @ 22:05:
Ik ben nog niet helemaal overtuigd... Kan iemand nog wat specifiekere informatie posten?

Lees eens een review :)

En vooral de policy aangaande de "wat moet ik kopen" topics. Wij gaan niet de beslissing voor je maken: Die moet je zelf nemen.

Dit topic is gesloten.