Toon posts:

Adsl modem van trust

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb adsl van hetnet en heb een trust modem gratis erbij gekregen. Nou staat er op de achterkant van de doos dat ik een usb poort moet hebben.
Nou dat heeft mijn pc nog wel. Maar nu, als ik kazaa, en msn tegelijk opstart loopt ie spontaan vast. Nu zelfs ook als ik mijn pc opstart loopt ie zomaar vast. Dan moet ik dus de usb kabel uit mijn pc halen om pc op te starten.
Ik heb een behoorlijk oude pc een 433 intel celeron. Dat trust modem heeft geen adapter, zou het daar aan kunnen liggen dat hij teveel energie nodig heeft ?
Wie kan mij helpen :'(

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:03

Meneer aard

Porsche rulez!

wat voor wat voeding heeft jouw machinetje :? want als dat modem geen adapter heeft trekt dat ding erg veel van je voeding af. wat zijn je volt waardes :? welk modem is het van trust de 245b of de 245a :?

[ Voor 15% gewijzigd door Meneer aard op 11-02-2003 15:25 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
een 245 a, kan het misschien aan mijn USB port liggen ?

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 15:15:
een 245 a, kan het misschien aan mijn USB port liggen ?
ik denk eerder aan je voeding, die het niet trekt, staat het niet in de gebruiksaanwijzing dat het wordt aangeraden een usb hub te nemen met externe voeding, staat wel in 245 b. Hoeveel watt is je voeding?

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 09:15
En welke Windows heb je? Gister nog USB modem geinstalleerd bij iemand met Win98, wat een ramp is dat. Ik install modem op schone windows want eerder werktte het ook al niet. Herstarten, allemaal foutmeldingen over .vxd bestanden voordat windows is opgestart en nog een melding in windows.

Maar internet werktte wel :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• killer1979
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Het zou ook kunnen dat je moederbord het niet fijn vind, dus kijk anders een of je een
pci->usb kaartje kan krijgen, dat heb ik ook wel eens gehad en dat werkte wel... USB modems trekken idd nogal wat van je voeding cq moederbord... Het komt voor dat je moederbord niet genoeg stroom levert naar je USB en dat ie daarom ermee kapt :(

System Specs

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Mijn Alcatel USB modem trekt ook het maximale (500 mA) dus zal wel een voeding probleem zijn bij jou.

Ik heb hier namelijk ook nog 2 Celeron 300 staan met een voeding van maar liefst 115W!!!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Master__R schreef op 14 februari 2003 @ 16:51:
Mijn Alcatel USB modem trekt ook het maximale (500 mA) dus zal wel een voeding probleem zijn bij jou.

Ik heb hier namelijk ook nog 2 Celeron 300 staan met een voeding van maar liefst 115W!!!
zekers is het een voedings probleem, of je moet een aparte usb hub kopen met een externe voeding die de belasting van de adsl modem over neemt.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Lijkt me sterk dat het een voedingsprobleem is. Voordat ik mijn pc in elkaar had gezet, draaide ik m'n alcatel USB modem op een pc met de volgende specificaties:

PII 350 Mhz
Voodoo 3
2 Cdrom spelers
2 HDD's

en dat alles op een voeding van 100watt

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

dual-zip schreef op 16 februari 2003 @ 00:03:
Lijkt me sterk dat het een voedingsprobleem is. Voordat ik mijn pc in elkaar had gezet, draaide ik m'n alcatel USB modem op een pc met de volgende specificaties:

PII 350 Mhz
Voodoo 3
2 Cdrom spelers
2 HDD's

en dat alles op een voeding van 100watt
had je er geen voedings problemen mee?

Verwijderd

Topicstarter
Dus het ligt aan mijn voeding :) . Dan weet ik dat. Maar heb al een nieuwe PC bestelt, maak een netwerk aan men oude en dan doet hij het hoop ik wel.
Pagina: 1