Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Met phpMyAdmin kun je een dump van een tabel maken (ook alleen de structuur). Als het een eenmalige bewerking is (of een paar keer nodig is) kun je die er ook voor gebruiken
www.phpmyadmin.net
www.phpmyadmin.net
Je kan gewoon 2 connecties openen naar verschillende databases (niet voor niks kan een connectie-id meegeven in de verschillende mysql methods).
Ik heb nog een backup-restore tooltje wat de tabelstructuur uitleest en er een dumpfile van maakt, misschien kan je er wat mee: tooltje
Ik heb nog een backup-restore tooltje wat de tabelstructuur uitleest en er een dumpfile van maakt, misschien kan je er wat mee: tooltje
Intentionally left blank
Ik ben zelf een script aan het maken die een bestaande database pakt, en vervolgens de database kopierd en er allemaal random data inzet.Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 15:04:
Met phpMyAdmin kun je een dump van een tabel maken (ook alleen de structuur). Als het een eenmalige bewerking is (of een paar keer nodig is) kun je die er ook voor gebruiken
www.phpmyadmin.net
Het moet dus allemaal automatisch gaan, zonder phpmyadmin oid.
Update:
In de mysql manual las ik:
Is er niet zoiets mogelijk in mysql 3?In MySQL 4.1 you can use LIKE to create a table based on a table definition in another table.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
PHP:
1
2
3
4
5
| mysql_select_db( "andere db" ); // hier de query die een tabel met inloggegevens bevat enz. mysql_select_db( "db" ); // hier weer verder gaan met script |
Je meent hetVerwijderd schreef op 11 February 2003 @ 15:07:
PHP:
1 2 3 4 5 mysql_select_db( "andere db" ); // hier de query die een tabel met inloggegevens bevat enz. mysql_select_db( "db" ); // hier weer verder gaan met script
Dat verhaal gaat niet helemaal op voor in mijn begingenoemde query.
Super bedankt voor je tooltje, na wat modden doet hij nu precies wat ik wilcrisp schreef op 11 February 2003 @ 15:07:
Je kan gewoon 2 connecties openen naar verschillende databases (niet voor niks kan een connectie-id meegeven in de verschillende mysql methods).
scheelt me weer wat een uurtje of wat coden
Ok, dit topic kan opzich dicht want met dat script kan ik precies doen wat ik nodig heb.
Update:
Dat tooltje heeft te kampen met serieuse bugs, na veel modden werkte het nog steeds niet.
Ik heb toen maar gekozen voor gebruik van mysqldump op de server.
mysqldump dump maken zonder geblaat
Dat tooltje heeft te kampen met serieuse bugs, na veel modden werkte het nog steeds niet.
Ik heb toen maar gekozen voor gebruik van mysqldump op de server.
mysqldump dump maken zonder geblaat
Pagina: 1