RC5-72 blijft maar pakketjes binnehalen

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:04
Het volgenbde is aan de hand: mn rc5 client staat ingesteld op 24 WU's binnenhalen en dan verwerken, maar ondertussen staan er al meer dan 300 in mn buff-in en maar 2 in mn buff-out. dit vind ik zeer vervelend omdat het maar een 233MHz pc is en hij dus aangeeft dat t nog 67 dagen duurt, welke instelling moet ik wijzegen zodat hij aleen maar pakketjes binnenhaalt als ik zeg fetch work?
En welke regel moet ik toevoegen in de config file om te zorgen dat hij maar 5 pakketjes binnenhaald ipv 24?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[rc5-72]
fetch-workunit-threshold=25

dan houd ie zijn inbuffer op maximaal 25 pakketjes

[ Voor 43% gewijzigd door YakuzA op 11-02-2003 13:12 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Als je denkt het niet te gaan redden wegens houdbaarheids-overschrijding van de blokjes, mag je die buff-in ook wel naar mij emailen, dan crunch ik die wel ergens erbij en loop je neit het risico verlopen WU's te crunchen (das dan dus echt 100% verspilde cpu-power)

Jive's Box
Jive @ DNET

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 20:23
staat je connectivity soms op lurk ? moet je die ff op normal zetten misschien helpt dat

I'm not weird, I'm a limited edition

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 17:38
Jive schreef op 11 February 2003 @ 18:53:
Als je denkt het niet te gaan redden wegens houdbaarheids-overschrijding van de blokjes, mag je die buff-in ook wel naar mij emailen, dan crunch ik die wel ergens erbij en loop je neit het risico verlopen WU's te crunchen (das dan dus echt 100% verspilde cpu-power)
Hoelang zijn blokjes eigenlijk houdbaar

Taal fouten inbegrepen ;)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
60 dagen dacht ik :)

Verwijderd

En als ze ouder dan 60 dagen zijn, hoe groot is dan de kans dat ze niet mee tellen.?
Want het lijkt me strek dat ze die blokjes dan meeteen weer uitgeven.
Pagina: 1