daar heb je niet veel aan
tech in de HK, topic is 1/ dicht 2/niet waardevol (want stond in de HK en bevat veel bullshit)
tech in de HK, topic is 1/ dicht 2/niet waardevol (want stond in de HK en bevat veel bullshit)
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
veel verder dan reply's als
(dat soort reply's tevens de reden dat de HK dicht is).
maar veel verder dan:
Duidelijk?
Als je er niet uitkomt, mag je natuurlijk ook een topic openen
STartpost:
Al de heletijd was mijn upload in gebruik en ik wist maar niet wat het was. Nou bleek ik in 'services' te zien dat er Serv-u FTP server draaide, ik die dus stop gezet en gekeken waar het programma zich bevond. Nou was dat in een hidden folder in een tmp file (1.tmp) met een .ini ernaast.
Dit heb ik dus nooit geinstalleerd! en mijn hele muziek dir was geshared!
Hoe kan dat nou.... en wie was dat van jullie?
komt het nietServ-u suckt
(dat soort reply's tevens de reden dat de HK dicht is).
maar veel verder dan:
EnIdem hiero...
Heb ook op een of andere vage manier opeens een FTP-ServU draaien... Mijn pad:
C:\WINNT\system32\spool\PRINTERS\ports\com1\aux6\lalakis\svchost.exe
Anyone? Geen idee waar het vandaan komt... Is een Kale W2K server met alleen MSDE 2000, Mercury Mail en IIS. (= webserver vandaar).
Je bent gewoon gehacked door een bug in IIS. Zullen wel van die mannetjes zijn op die FXP Boards. Die installen dan ff servertje bij jou, uploaden vanalles en dan word dat gepost. En dan kan de rest gaan downloaden
en toen ging ie dicht (met nog een hele zwik onzin ertussen).Daarom hacken ze je, omdat de verbinding zo lekker is. Gewoon al die ftp zooi deleten. Is gewoon een standalone daemon met een ini erbij. En de data die geupload is zal ook wel ergens staan. O ja, patch je iis
Duidelijk?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.