Toon posts:

Ricoh Aficio 1027 + netwerkscannen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met de Ricoh Aficio 1027 met de extra netwerk printer/scanner module?

We hebben andere printers als netwerkprinters in gebruik. Maar we willen ook een netwerkscanner. Er is een module te krijgen voor de Ricoh Aficio 1027 die we hier hebben staan (momenteel werkt hij alleen als kopieer apparaat) zodat je hem als netwerkscanner kan gebruiken.

Zijn er behalve dat je niet bij iedere PC een scanner neer hoeft te zetten nog meer voordelen? bijvoorbeeld dat je er een stapeltje documenten inlegt en dat hij deze dan inscant en er automatisch een logische naam aangeeft en ze opslaat?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enige ervaring met de Aficio 1027?

Verwijderd

ik heb hem wel staan maar ik gebruik de scan optie nog niet.. Ik krijg hem niet onder citrix draaiend (gewoon afdrukken) weet jij dat misschien?

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-06 12:44

troje

was here!

inderdaad, je hebt dan geen afzonderlijke scanners meer nodig op die manier. Verdere voordelen, Ricoh levert er wat gratis software bij Scanrouter, en Desktopbinder, waarmee je heel goed documenten kan digitaliseren en distribueren.

Het is gewoon erg makkelijk. Gebruiken jullie hem ook als printer?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.