Ik heb een AOPEN brander 40x48x12 (CR4048) en als Cd, Cd-r of Cd-rw erin stop dan begin hij als een gek te laden en stopt er niet mee.
Hierdoor kan ik geen cd's lezen of branden.
Ik heb een
AOPEN AK77 Pro (nieuwste bios)
AMD Thunderbird 1.4
512 DDR,
Geforce 4 TI 4200,
Creative Sblaster 5.1
Windows XP Prof NL compleet up-to-date behalve SP1 die ik er ook niet op ga zetten.
Nieuwe firmware van AOPEN voor de brander al gedownload en geinstalleerd.
Dus ik brander terug brengen voor repartie (brander bleek een moterisch probleem te hebben)en zij hebben na de reparatie de brander getest in de winkel en het werkte volgens hun.
Dus ik sluit hem thuis weer aan en weer hetzelfde probleem.
Hier op de TD van de RUG ook geprobeerd op onze test bak en precies hetzelfde probleem.
Ook op de test bak draait ook XP en voor de rest verschilt de configuratie compleet.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb de search al gebruikt en de FAQ door gelezen maar daar stond niet veel soeps in.
Hierdoor kan ik geen cd's lezen of branden.
Ik heb een
AOPEN AK77 Pro (nieuwste bios)
AMD Thunderbird 1.4
512 DDR,
Geforce 4 TI 4200,
Creative Sblaster 5.1
Windows XP Prof NL compleet up-to-date behalve SP1 die ik er ook niet op ga zetten.
Nieuwe firmware van AOPEN voor de brander al gedownload en geinstalleerd.
Dus ik brander terug brengen voor repartie (brander bleek een moterisch probleem te hebben)en zij hebben na de reparatie de brander getest in de winkel en het werkte volgens hun.
Dus ik sluit hem thuis weer aan en weer hetzelfde probleem.
Hier op de TD van de RUG ook geprobeerd op onze test bak en precies hetzelfde probleem.
Ook op de test bak draait ook XP en voor de rest verschilt de configuratie compleet.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Ik heb de search al gebruikt en de FAQ door gelezen maar daar stond niet veel soeps in.
[ Voor 9% gewijzigd door Loev op 11-02-2003 12:27 ]