Cutebritney (alleen die naam al) sluit wel héél snel een topic, omdat twee personen beetje posten zonder een echte waarschuwing vooraf gaat hij alweer op slot. Delete gewoon die postings, nu moeten 10 tallen hier onderleiden. Beetje kinderachtig om zo'n topic als "Het grote Sony Ericsson P800 topic" op slot te doen.
Cutebritney in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Dee"
lijkt me vrij duidelijk
zie ook zijn edit
en jouw naam slaat ook nergens op
, oftewel leuke troll
lijkt me vrij duidelijk
zie ook zijn edit
en jouw naam slaat ook nergens op

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Precies 2 mensen die het verpesten.
En mijn username zijn mijn voorletters + achernaam
Dus die gast heeft al een mail, dus lijkt me beetje onzinnig om dan toch nog het op slot te gooien.Zelfs nadat iemand je erop wijst gewoon lekker doorgaan....tjonge jonge
Check zo je mail maar even.
En mijn username zijn mijn voorletters + achernaam
Dus die gast heeft al een mail, dus lijkt me beetje onzinnig om dan toch nog het op slot te gooien.
Oftewel, de bezem er door heen.Cutebritney schreef op 09 februari 2003 @ 18:10:
Bij nader inzien; dit topic gaat op slot. Mischien dat hij vanavond wel weer open kan; dat moeten we maar even bekijken.
Als ik straks tijd heb ga ik met de trashknop langs de verschillende bullshitreply's. Want zoals het nu loopt, gaat het in ieder geval NIET goed.
[edit]
Wegens de grote hoeveelheid crap, en de kleine hoeveelheid tijd die ik heb; kan het iets langer duren....
[ Voor 11% gewijzigd door blackd op 11-02-2003 12:17 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:38
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
En ja, moderators zijn kinderachtig, ze sluiten topics om jou te pesten, weet het 100% zeker
En ja, moderators zijn kinderachtig, ze sluiten topics om jou te pesten, weet het 100% zeker

Waarom ben je mod dan? Zondagavond ging het dicht, zoveel tijd nodig om 10 berichten te deleten? Laat dan iemand anders het doen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.